02145323 02191004043

بهترین هتل های بالی را بشناسید

مجله گردشگری سپهران 09 آبان ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

بالی محبوب‌ترین شهر توریستی اندونزی است که سالانه از گردشگران بی‌شماری پذیرایی می‌کند؛ ازاین‌رو اقامتگاه‌های متعددی در این جزیره زیبا و دوست‌داشتنی احداث شده‌اند که از مهمان‌سراهای ارزان‌قیمت تا هتل‌های پنج ستاره لوکس را دربرمی‌گیرند. در این مقاله، بهترین هتل های بالی را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم تا در سفر به این شهر، با مشکل اقامت مواجه نشوید. اگر می‌خواهید بهترین سفر عمرتان را به بالی تجربه کنید، لطفا تا انتهای مطلب پیش رو همراه ما باشید.

بهترین هتل ها در شهر زیبای بالی

بهترین هتل‌ها در شهر زیبای بالی

آیانا ریزورت؛ از بهترین هتل های 5 ستاره بالی

هتل آیانا ریزورت (AYANA Resort and Spa) در فاصله پنج کیلومتری از مرکز جیمباران بالی واقع شده است. همه اتاق‌های این هتل پنج ستاره، چشم‌اندازی خارق‌العاده رو به ساحل اختصاصی دارند و بسیار وسیع و دل‌باز هستند.

آیانا ریزورت پنج استخر شنا، 12 سالن غذاخوری و خدمات رفت‌وآمد رایگان به ساحل کوتا را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. از سایر امکانات این هتل لوکس می‌توان به ماساژ، اسپا، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، سالن بازی کودکان، تنیس، ساحل اختصاصی، کافی‌شاپ، رستوران فضای باز، نگهداری کودک و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد. اگر می‌خواهید بیشتر درباره بالی بدانید به مقاله بالی کجاست مراجعه کنید.

هتل 5 ستاره آیانا ریزورت در بالی

هتل 5 ستاره آیانا ریزورت در بالی

پادما ریزورت اوبود؛ از نزدیک ترین هتل های بالی به فرودگاه

هتل پادما ریزوت اوبود (Padma Resort Ubud)، در پایانگان و در فاصله 13 کیلومتری از اوبود و 47 کیلومتری از فرودگاه نگورا ری قرار گرفته است. این هتل پنج ستاره، چشم‌انداز سرسبز و بسیار زیبایی دارد و از لوکس‌ترین و مجهزترین هتل های بالی به شمار می‌رود. برای داشتن یک تجربه متفاوت در سفر به بالی، حتما هتل پادما ریزورت اوبود را رزرو کنید.

از جمله امکانات موجود در این اقامتگاه می‌توان به استخر روباز، سالن ماساژ، سالن بازی کودکان، مینی‌بار رایگان، رستوران،‌ خشک‌شویی و ترانسفر فرودگاهی اشاره کرد.

ریتز کارلتون؛ از بهترین هتل های بالی اندونزی

هتل ریتز کارلتون بالی (The Ritz-Carlton Bali) در ساوانگان نوسا دوا قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های پنج ستاره اندونزی محسوب می‌شود. این هتل، سوئیت‌هایی وسیع و ویلاهای اختصاصی به میهمانان عرضه می‌کند و به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه های بالی در سایت‌های گردشگری معتبر شناخته می‌شود.

هتل 5 ستاره ریتز کارلتون شامل امکاناتی از جمله استخر خصوصی، آشپزخانه و نهارخوری جداگانه برای هر ویلا، سه رستوران با منوی بین‌المللی، کافی‌شاپ، کلیسا، فروشگاه، استخر سرپوشیده و روباز، سونا، ماساژ، ساحل اختصاصی، خشک‌شویی و روم سرویس 24ساعته است. با اقامت در این هتل، منظره‌ای پانورامیک به اقیانوس خواهید داشت.

تصویری از هتل ریتز کارلتون بالی

تصویری از هتل ریتز کارلتون بالی

بولگاری ریزورت؛ از زیباترین هتل های ساحلی بالی

بولگاری ریزورت (Bulgari Resort Bali) در جنوب غربی جزیره، در نزدیکی دهکده پیکاتو واقع شده و از هتل های ساحلی بالی به شمار می‌رود. این هتل، حدود 40 کیلومتر با شهر دنپاسار و 20 کیلومتر با مرکز خرید دیسکاوری فاصله دارد. اگر به دنبال اقامتگاهی دنج، با چشم‌اندازی خیره‌کننده هستید، بولگاری ریزورت انتخاب مناسبی خواهد بود.

از جمله امکانات هتل بولگاری ریزورت بالی می‌توان به ساحل اختصاصی، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، ماساژ، جکوزی، کافی‌شاپ، رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خشک‌شویی و روم سرویس 24ساعته اشاره کرد.

کایون جانگل ریزورت؛ خاص ترین هتل بالی

در این بخش می‌خواهیم درباره یکی از لوکس‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین هتل های بالی صحبت کنیم. هتل کایون جانگل ریزوت (Kayon Jungle Resort)، در منطقه جیانیار، دسا واقع شده و بکرترین منظره را دارد. کانیون جانگل ریزورت فقط20 دقیقه با شهر اوبود بالی فاصله دارد و به مرکز شهر بسیار نزدیک است.

حدود پنج سال از راه‌اندازی هتل کانیون جانگل ریزورت می‌گذرد؛ اما در همین مدت کوتاه، این مکان به یکی از محبوب‌ترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران تبدیل شده است. استخرهای بدون لبه و پلکانی این هتل بسیار مشهور هستند. این استخرها درست در مقابل مزارع پلکانی برنج قرار گرفته‌اند. شنا کردن در این استخرهای بدون لبه، حس و حال جالبی دارد و بسیار رویایی است.

اقامتگاه‌های کانیون جانگل ریزورت به چهار نوع شامل سوییت‌های جنگلی، ویلاهای استخردار جنگلی و دره‌ای، ویلاهای استخردار پریمیر و ویلاهای استخردار رویال تقسیم می‌شود. اگر معلولیت جسمی و حرکتی دارید یا سن شما کمتر از 15 سال است، اقامت در این هتل برایتان مناسب نیست.

از امکانات کانیون جانگل ریزورت می‌توان به رستوران، مرکز اسپا و سلامتی، کلاس یوگا، ترانسفر فرودگاهی، بازار هنر، موزه و سایر امکانات رفاهی و خدماتی اشاره کرد.

کایون جانگل ریزورت یکی از خاص ترین هتل های بالی

کایون جانگل ریزورت یکی از خاص‌ترین هتل‌های بالی

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا؛ از لوکس ترین هتل های بالی

هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا (Discovery Kartika Plaza)، در منطقۀ کوتا، از لوکس‌ترین هتل های پنج ستاره بالی است و منظرۀ منحصربه‌فردی دارد. اغلب اتاق‌های این هتل رو به ساحل هستند و چشم‌اندازی از دریا و درختان نخل را پیش روی مهمانان قرار می‌دهند. اگر به دنبال اقامتگاهی لاکچری و در عین حال زیبا و آرامش‌بخش می‌گردید، حتما هتل دیسکاوری کارتیکا پلازا را انتخاب کنید.

از امکانات این هتل می‌توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، استخر ویژه کودکان، باشگاه بدنسازی، بیلیارد، تنیس، رستوران، کافی‌شاپ، ترانسفر فرودگاهی، روم‌سرویس 24ساعته و خشک‌شویی اشاره کرد. با اقامت در این هتل، فاصله بسیار کمی تا ساحل کوتا و مرکز خرید دیسکاوری خواهید داشت.

هتل کوتا پارادیسو؛ نزدیک ترین هتل پنج ستاره بالی به ساحل کوتا

ساحل کوتا یکی از معروف‌ترین سواحل بالی است که گردشگران زیادی به هوای دیدن آن به اندونزی سفر می‌کنند. هتل کوتا پارادیسو (Kuta Paradiso Hotel) در جنوب این ساحل قرار گرفته و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی بالی، حدود 10 دقیقه است. با کمتر از دو دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خود را به ساحل کوتا برسانید. در همه اتاق‌های این هتل 5 ستاره از کفپوش چوبی استفاده شده و دکوراسیون آن‌ها بسیار مدرن و شیک است. این اتاق‌ها، مجهز به مینی‌بار، تلویزیون، چای‌ساز و وان حمام هستند. از سایر امکانات هتل کوتا پارادیسو می‌توان به استخر روباز، سونا، جکوزی، ماساژ، باشگاه بدنسازی، سالن بازی کودک، سرویس رفت‌وآمد رایگان، ترانسفر فرودگاهی، بیلیارد، تنیس، تیم انیمیشن و خشک‌شویی اشاره کرد. در رستوران این هتل، انواع غذاهای بین‌المللی سرو شده و هر شب برنامه‌های تفریحی زنده اجرا خواهد شد.

هتل کوتا پارادیسو از بهترین هتل های نزدیک به ساحل کوتا

هتل کوتا پارادیسو از بهترین هتل های نزدیک به ساحل کوتا

هتل گرند حیات؛ از مشهورترین هتل های بالی

اگر به اقامت در هتل‌های لوکس و مشهور علاقه‌مند باشید، حتما با مجموعه هتل‌های پنج ستاره گرند حیات (Grand Hyatt Bali) در اندونزی آشنا هستید. خانواده حیات در جاکارتا، منطقه نوسا دوا و منطقه سانور، سه شعبه از هتل‌های لوکس خود را افتتاح کرده‌اند. هتل گرند حیات بالی واقع در نوسا دوا، به شکل یک اقامتگاه ساحلی و به سبک قصرهای آبی بالی طراحی شده است.

از امکانات هتل گرند حیات بالی می‌توان به سرویس رفت‌وآمد رایگان، روم سرویس 24ساعته، خشک‌شویی، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازی، سالن بازی کودکان، تنیس، بیلیارد، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد.

هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت؛ مکانی ایده آل برای استراحت

حالا نوبت به معرفی یکی دیگر از هتل‌های لوکس منطقه نوسا دوا، محبوب‌ترین منطقه بالی از نظر سلبریتی‌ها و افراد ثروتمند، رسیده است. هتل لاگونا لاکچری کالکشن رزورت (The Laguna, A Luxury Collection Resort & Spa)، از بهترین هتل های ساحلی بالی به شمار می‌رود. این هتل  5 ستاره، در اغلب سایت‌های گردشگری معتبر، امتیاز بالایی به دست آورده است. ساحل اختصاصی لاگونا، با شن‌های سفید، آب‌های نیلگون و فضایی بکر و رویایی، مکانی ایده‌آل برای استراحت و کسب آرامش محسوب می‌شود.

اگر بهترین زمان سفر به بالی را برای بازدید از این جزیره انتخاب کنید، می‌توانید لذت آب‌تنی در استخر روباز هتل لاگونا لاکچری کالکشن رزروت را نیز بچشید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن بدنسازی، بیلیارد، خدمات خشک‌شویی، تاکسی سرویس و روم‌سرویس 24 ساعته اشاره کرد. رستوران‌های رجا بالی نوسا دوا و پیاسین ایتالین، که از بهترین رستوران‌های بالی هستند، در فاصله کمتر از 500 متری این هتل پنج ستاره و لوکس واقع شده‌اند.

نمایی از هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

نمایی از هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت

هتل سنت رجیس بالی؛ بهترین هتل پنج ستاره در نوسا دوآ

سنت رجیس (THE ST. REGIS RESORT HOTEL) یکی دیگر از بهترین هتل های 5 ستاره بالی است. این هتل در امتداد خط ساحلی منطقه نوسا دوا قرار گرفته و حدود دو دقیقه با ساحل فاصله دارد. سنت رجیس بالی، علاوه بر اینکه کلیه امکانات خدماتی و رفاهی معمولی از جمله اینترنت، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، صندوق امانات و پذیرش 24ساعته را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد، به مرکز آب گرم، استخر، سالن بدنسازی، آرایشگاه، جکوزی، سالن ماساژ، کلاس‌های یوگا، امکانات ماهیگیری، میز بیلیارد، پارک کودک و خدمات مانیکور و پدیکور نیز مجهز است.

اگر احساس گرسنگی کردید، یکی از دو رستوران بونکا یا کایوپوتی هتل سنت رجیس را برای صرف غذاهای اروپایی یا دریایی انتخاب کنید. کافه‌های گورماند دلی، کینگ کول و ویستا نیز بهترین شیرینی‌ها و نوشیدنی‌ها را به شما عرضه می‌کنند. تمامی اتاق‌های سنت رجیس بالی، بالکن‌هایی رو به باغ، اقیانوس یا استخر دارند و مجهز به بهترین امکانات از جمله داک آیپاد، تلویزیون و دستگاه پخش DVD هستند. برخی از ویلاهای این مجموعۀ اقامتی، استخر و جکوزی جداگانه دارند. اگر به دنبال یک هتل ایده‌آل در بالی هستید، سنت رجیس را از یاد نبرید.

اقامت در بهترین هتل های بالی با تور بالی

در این مطلب با معروفترین و بهترین هتل های بالی از دید مسافران آشنا شدیم. شما می‌توانید در سفر به بالی، با توجه به بودجه و نیاز خود، بهترین اقامتگاه را از بین گزینه‌های معرفی‌شده انتخاب کنید. البته اگر با تور بالی همراه شوید، دیگر نیازی به رزرو هتل نیست؛ چرا که این سرویس یکی از خدمات پکیج تور بالی سپهران بوده و جزء هزینۀ تور در نظر گرفته می‌شود.

آیا قبلا به جزیره بالی سفر کرده‌اید؟ در کدام هتل آن اقامت کرده‌اید؟ کدام اقامتگاه را ترجیح می‌دهید؟ لطفا نظرتان را برای ما بنویسید. خواندن دیده‌ها و شنیده‌های شما می‌تواند راهنمای خوبی برای انتخاب هتل در بالی برای گردشگران جدید این جزیرۀ آسیایی خواهد بود.

سوالات متداول

1. ارزانترین هتل های بالی کدامند؟

اقامت در هتل های خوب بالی معمولا هزینه زیادی در بر خواهد داشت؛ اما اگر قصد سفری اقتصادی را دارید، می‌توانید در اقامتگاه‌های کنانگا هوم‌استی، هتل آستیتی گراها تاناه، دسا ویساتا کارانگساری و یا نوشه هاستل ساکن شوید.

2. بهترین هتل های ساحلی بالی کدامند؟

آیانا ریزورت، بولگاری ریزورت، دیسکاوری کارتیکا پلازا، کوتا پارادیسو، هتل زنجیره‌ای گرند حیات و هتل لاگونا لاکچری کالکشن ریزورت جزء بهترین هتل های ساحلی بالی به شمار می‌روند.

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC