02145323 02191004043

با بهترین هتل های مالدیو آشنا شوید

مجله گردشگری سپهران 27 دی ، 1402 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

مالدیو یکی از معروف‌ترین کشورهای جزیره‌ای است. درواقع کشور مالدیو را مجموعه‌ای از جزایر بسیار دیدنی تشکیل داده‌اند. از میان این جزایر، ۲۰۰ جزیره مسکونی‌اند و ۸۸ جزیره به عنوان مقاصد گردشگری شناخته شده و توسعه‌ پیدا کرده‌اند. بنابراین عجیب نیست که در این جزایر زیبای مرجانی در دل اقیانوس هند، هتل‌های مختلف از اقتصادی تا لاکچری، از سنتی تا مدرن، از زمینی تا دریایی ساخته شده باشند. اگر قصد سفر به مالدیو را دارید و نمی‌دانید کدام هتل‌ها را برای داشتن یک اقامت رؤیایی انتخاب کنید، تا انتهای این مقاله با همراه باشید و با ۱۰ مورد از بهترین هتل های مالدیو آشنا شوید.

۱- هتل سیزن پارادایس؛ از زیباترین هتل های مالدیو

فهرست بهترین هتل های مالدیو را با هتل سیزن پارادایس شروع می‌کنیم، جایی که گویی یک تکه از بهشت در دل اقیانوس هند است. این هتل ۴ ستاره در جزیره رنگارنگ و دیدنی تولوسدو (Thulusdhoo) قرار دارد و ۴۸ اتاق در ۵ نوع مختلف را برای مسافران مهیا کرده است.

مطمئن باشید که در این هتل، تفریحات هیجان‌انگیزی در انتظار شماست و این هتل قرار نیست تنها جایی برای گذراندن شب تا صبح باشد. در سیزن پارادایس می‌توانید انواع ورزش‌های آبی را تجربه کنید، از دوچرخه‌سواری لذت ببرید، غواصی و ماهیگیری کنید، از امکانات باشگاه بدنسازی و همچنین مرکز اسپا و ماساژ بهره‌مند شوید و درنهایت روز خود را با تماشای غروب خورشید، در کنار استخر روباز واقع در پشت بام هتل به پایان برسانید.

اتاق‌های این هتل همگی دارای سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، وسایل بهداشتی، اینترنت WiFi، تلویزیون، تهویه مطبوع، ابزارهای تهیه چای و قهوه، بالکن، میز و… هستند.

تصویری از هتل سیزن پارادایس

تصویری از هتل سیزن پارادایس

۲- ریزورت شرایتون فول مون؛ از لوکس‌ترین هتل های مالدیو

در جزیره خصوصی فورانافوشی هرآنچه برای لذت بردن لازم دارید فراهم است، از جمله یک هتل فوق‌العاده زیبا، باب طبع لاکچری پسندان. این هتل ۵ ستاره، یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو است که با سوئیت‌های جذاب و امکانات رفاهی و تفریحی متنوعش یک اقامت رؤیایی را برای مسافران به ارمغان می‌آورد.

 واحدهای اقامتی این هتل روی آب قرار دارند و دارای طراحی، معماری و دکوراسیون کاملاً لوکس و مدرن هستند. انواع امکانات رفاهی در همه اتاق‌ها فراهم شده است؛ از جمله مبلمان، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سرویس بهداشتی خصوصی، حوله و لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق و اینترنت WiFi.

 انواع واحدهای خانواده، سوئیت عروس و داماد، واحدهای دلوکس کینگ، دلوکس توئین، واحدهای کلبه‌ای، ویلاهای روی آب و ویلاهای استخردار با منظره و چشم‌انداز اقیانوس، باغ و ساحل، در این هتل آماده پذیرایی از مسافران هستند.

 ۷ رستوران در این هتل برای صرف وعده‌های غذایی کاملاً متنوع و مطابق سلیقه گردشگران همه کشورها، مشغول فعالیت هستند و انواع غذاهای آسیایی، چینی، هندی، عربی، مکزیکی، غذاهای دریایی و… را سرو می‌کنند.

 بدون شک این هتل لوکس ۵ ستاره همه امکانات لذت بردن از اقامت در مالدیو را فراهم کرده است و خودش به تنهایی یکی از جاهای دیدنی مالدیو به شمار می‌رود. شما می‌توانید از استراحت در ساحل اختصاصی این هتل با ماسه‌های خاصِ سفیدرنگ و آب‌های زلال اقیانوس، استخر روباز، انواع تفریحات آبی، قایقرانی، غواصی و ماهیگیری نهایت لذت را ببرید.

 تصویری از هتل ریزورت شرایتون فول مون

تصویری از هتل ریزورت شرایتون فول مون

۳- ریزورت کورومبا؛ از مدرن‌ترین هتل های مالدیو

یک انتخاب عالی دیگر در میان این هتل‌ها، بدون شک ریزورت کورومبا در جزیره «با آتول» است. این هتل یکی از مدرن‌ترین و شیک‌ترین هتل های مالدیو به شمار می‌رود و فاصله کمی تا فرودگاه بین‌المللی ماله دارد و این مسئله هم بر محبوبیت آن افزوده است.

این هتل ۱۸۰ اتاق در انواع مختلف دارد و مسافران می‌توانند هریک از اتاق‌های دولوکس ییلاقی، اتاق توئین، ویلای دولوکس با استخر اختصاصی، اتاق دولوکس ییلاقی در مقابل ساحل، ویلا در میان باغ، ویلا در ساحل، اتاق تریپل و اتاق دولوکس ییلاقی برای ۲ بزرگسال و دو کودک را انتخاب کنند.

 همه اتاق‌های این هتل به امکاناتی مانند تلویزیون، صندوق امانات، میز کار، ابزار تهیه چای و قهوه، مینی‌بار، کاناپه و حمام به همراه وان و حوله، سشوار و وسایل بهداشتی مجهز هستند.

امکانات تفریحی ریزورت کورومبا نیز بسیار متنوع است، شما می‌توانید از سرسره‌های آبی، استخر مجزا برای کودکان و بزرگسالان، مرکز اسپا و ماساژ، باشگاه بدنسازی، سالن بسکتبال، تنیس، بولینگ، بیلیارد، اسکی روی آب و سالن‌های زیبایی استفاده کنید و نگران کودکانتان نیز نباشید؛ چرا که برای آنها نیز سالن مخصوص کودکان، محل تماشای انیمیشن و زمین بازی در نظر گرفته شده است.

تصویری از هتل ریزورت کورومبا

تصویری از هتل ریزورت کورومبا

۴- ریزورت کوکو بودو؛ هتلی با دکوراسیون خاص در مالدیو

اگر در جزیره با آتول می‌خواهید هتل دیگری را تجربه کنید، هتل ۵ ستاره دیگری را به شما پیشنهاد می‌کنیم که در زیبایی و لوکس بودن دست کمی از ریزورت کورومبا ندارد: هتل کوکو بودو.

این هتل ۵ ستاره با امکانات رفاهی مدرن و کامل و داشتن ویلاهایی با طراحی‌ و دکوراسیون فوق‌العاده می‌تواند یک اقامت بی‌نظیر را برای شما به ارمغان بیاورد. این ویلاها هریک دارای استخر خصوصی، تلویزیون، مبلمان، میز، فضای غذاخوری، نظافت روزانه، اتو، سیستم تهویه مطبوع، ابزار تهیه چای و قهوه، مینی‌بار و… هستند.

در کوکو بودو امکانات و تجهیزات انواع تفریحات آبی، باشگاه بدنسازی، مرکز ماساژ و اسپا، کلاس‌های یوگا، ۲ استخر، ۷ رستوران و اینترنت رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد.

تصویری از هتل ریزورت کوکو بودو

تصویری از هتل ریزروت کوکو بودو

۵- ریزورت وستین مالدیو میریاندهو؛ پر از امکانات تفریحی

وستین مالدیو میریاندهو هتل ۵ ستاره‌ای است که ۱۰ نوع اتاق مختلف را بسته به نیازهای شما در اختیارتان می‌گذارد. اتاق‌های این هتل که یکی از لوکس‌ترین هتل های مالدیو است، همگی مجهز به حمام اختصاصی، سشوار، لوازم بهداشتی، میز کار، تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هستند.

امکانات تفریحی و رفاهی این هتل نیز در حد کمال هستند و شما می‌توانید از تفریحات آبی، سونا، ماهیگیری، ساحل اختصاصی، خدمات کامل ماساژ و اسپا، سالن زیبایی، استخر مجزا برای کودکان و بزرگسالان، کلاب کودکان، موسیقی زنده، تورها یا کلاس‌هایی درباره فرهنگ و تاریخ مالدیو و حتی کلاس آشپزی بهره‌مند شوید.

تصویری از هتل ریزورت وستین مالدیو میریاندهو

تصویری از هتل ریزورت وستین مالدیو میریاندهو

۶- ریزورت باندوس؛ از به‌صرفه‌ترین هتل های مالدیو

اگر به دنبال هتل ۴ ستاره‌ای هستید که با هزینه کمتر، رضایت‌خاطری در حد هتل ۵ ستاره برایتان به ارمغان بیاورد، ریزورت باندوس در جزیره باندوس را از دست ندهید.

این هتل تنها ۷ کیلومتر با فرودگاه ماله فاصله دارد که طی کردن این فاصله با قایق‌های تندرو، ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

هتل باندوس دارای ۸ نوع اتاق مختلف از جمله ویلاهای بسیار شیک و مدرن با چشم‌اندازهای ساحل، باغ و استخر است. به‌علاوه ۵ رستوران نیز در این هتل، انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را برای مسافران طبخ و سرو می‌کنند.

در هتل باندوس نیز امکانات مختلف ورزش‌های آبی، بدمینتون، تنیس، بیلیارد، ماهی‌گیری و اسکواش در اختیارتان قرار خواهد گرفت و افزون بر این‌ها می‌توانید از موسیقی زنده، تورهای پیاده‌روی، استخر، باشگاه بدنسازی، خدمات ماساژ و اسپا و خدمات زیبایی نیز کمال استفاده را ببرید.

اتاق‌های این هتل به امکاناتی مانند تلویزیون، صندوق امانات، میز کار، ابزار تهیه چای و قهوه، مینی‌بار، کاناپه و حمام به همراه وان و حوله، سشوار و وسایل بهداشتی مجهز هستند.

تصویری از هتل ریزورت باندوس

تصویری از هتل ریزورت باندوس

۷- هتل آمایا کودا راه؛ هتلی با استخر خصوصی در مالدیو

این هتل ۵ ستاره، یکی از بهترین هتل های مالدیو است که به خاطر ویلاها و سوئیت‌های زیبا و خوش‌ آب و رنگش شهرت دارد. در هتل آمایا کودا راه، شما می‌‌توانید اتاق مدنظر خود را از بین ۷ نوع ویلا یا سوئیت منحصربه‌فرد انتخاب کنید که هر یک دارای استخر خصوصی هستند.

از جمله امکانات تفریحی و رفاهی این هتل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

تفریحات آبی، دوچرخه‌سواری، بیلیارد، دارت، ماهیگیری، تورهای محلی، کلاب کودکان، اتاق بازی، موسیقی زنده، کلاس آشپزی، استخر، باشگاه بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، جکوزی، سونا و سالن زیبایی.

تصویری از هتل آمایا کودا راه

تصویری از هتل آمایا کودا راه

۸- هتل ریو پالاس مالدیو در جزیره مافوشی

دومین جزیره پربازدید و توریستی مالدیو، بعد از جزیره ماله، جزیره مافوشی است. ساحل مافوشی یکی از زیباترین سواحل مالدیو به شمار می‌رود؛ جایی که هتل ریو پالاس در آن قرار گرفته. هتل ۵ ستاره ریو پالاس با ارائه خدمات all inclusive، یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو محسوب می‌شود که ۵ نوع سوئيت مختلف را برای اقامت مسافران مهیا کرده است. برخی از سوئیت‌های این هتل روی آب واقع شده‌اند و حتی دارای استخر خصوصی هستند.

در این هتل، شما می‌توانید از ساحل اختصاصی، خدمات اسپا و ماساژ، باشگاه بدنسازی، سونا، سالن زیبایی، باغ و اتاق بازی برای کودکان استفاده کنید.

تصویری از هتل ریو پالاس مالدیو

تصویری از هتل ریو پالاس مالدیو

۹- هتل سیام ورلد مالدیو در جزیره دیگورا

جزیره دیگورا یکی از زیباترین و البته مقرون‌به‌صرفه‌ترین جزایر مالدیو است. البته هتل سیام ورلد یکی از لوکس ترین هتل های مالدیو در این جزیره به شمار می‌رود. این هتل ۵ ستاره ۱۳ نوع سوئيت و ویلای مختلف را برای مسافران خود مهیا کرده است که برای اقامت دو، سه، چهار و حتی ۸ نفر مناسب هستند.

در این هتل، امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد که اوقات بسیار خوشی را برای مسافران رقم می‌زند. امکانات دوچرخه‌سواری، موسیقی زنده، تورهای محلی، اسب‌سواری، تفریحات آبی، ماهیگیری، زمین بازی کودکان، ۳ استخر، باشگاه بدنسازی، سالن زیبایی، خدمات ماساژ و اسپا، سونا و جکوزی از جمله خدماتی هستند که برای هرچه رؤیایی‌تر ساختن اقامت شما در این هتل ارائه می‌شوند.

تصویری از هتل سیام ورلد

تصویری از هتل سیام ورلد مالدیو

۱۰- هتل کریستال سندز؛ از اقتصادی ترین هتل های مالدیو

اگر می‌خواهید در جزیره توریستی مافوشی، اقامت اقتصادی‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تری و در عین حال جذاب را تجربه کنید، هتل کریستال سندز را به شما معرفی می‌کنیم. این هتل ۳ ستاره در میان باغی سرسبز و دیدنی قرار گرفته و چشم اندازهای زیبایی از اقیانوس را می‌توان از اتاق‌های این هتل دید.

هتل کریستال سندز، ۴ نوع اتاق مختلف را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد و خدمات اسپا، بدنسازی، زمین بازی کودکان و ساحل اختصاصی برای گردشگران فراهم است. لازم به ذکر است که ما در مقاله‌ای به طور کامل درباره اینکه مالدیو کجاست توضیح داده‌ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

تصویری از هتل کریستال سندز

 تصویری از هتل کریستال سندز

به پایان هتل گردی در مالدیو رسیدیم

در این نوشتار سعی کردیم که شما را با ۱۰ مورد از بهترین هتل های مالدیو آشنا کنیم. مالدیو کشوری سرشار از زیبایی است که با جزیره‌های رؤیایی و هتل های متنوعش بسیار معروف شده. شما در تور مالدیو می‌توانید باتوجه به سلیقه‌تان و اهدافی که از سفرتان دارید، یکی از این هتل‌ها را انتخاب کنید و سفرتان را از آنچه که هست، خاطره‌انگیزتر کنید.

سؤالات متداول

۱- مدرن ترین هتل مالدیو چه هتلی است؟

ریزورت کورومبا در جزیره با آتول مالدیو را می‌توان مدرن‌ترین هتل این کشور زیبا معرفی کرد.

۲- آیا مالدیو هتل اقتصادی هم دارد؟

بله. مالدیو تنوع بالایی از هتل‌ها دارد که برای هر سلیقه و بودجه‌ای مناسب هستند. یکی از اقتصادی‌ترین هتل‌های مالدیو، هتل ۳ ستاره کریستال سندز است.

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC