02145323 02191004043

12 تا از بهترین رستوران های کوش آداسی

مجله گردشگری سپهران 28 آذر ، 1401 زمان تقریبی مطالعه: 5 دقیقه

رستوران های کوش آداسی در کنار سواحل خارق العاده و مناظر طبیعی حیرت انگیز سفر به این شهر را برای گردشگران بی نظیر کرده اند. به طوریکه خوردن غذا در این رستوران ها و کافه ها به بخش مهمی از لحظات سفر به کوش آداسی تبدیل شده است. با توجه به تنوع بسیار بالا در این رستوران ها از نظر امکانات و سبک غذاها، در ادامه بهترین رستوران های کوش آداسی را معرفی خواهیم کرد. با سپهران؛ ارائه دهنده تور کوش آداسی همراه باشید.

رستوران قصر saray کوش آداسی

رستوران قصر saray کوش آداسی

رستوران قصر saray

یکی از بهترین رستوران های کوش آداسی از نظ تنوع غذایی بدون شک رستوران قصر می باشد. این رستوران در محیطی بسیار زیبا همراه با موسیقی زنده انواع غذاهای اروپایی، چینی، ترکی، مکزیکی و غذاهای مدیترانه ای را سرو می کند. یکی از دلایل محبوبیت این رستوران، ارائه غذاهای مخصوص گیاهخواران می باشد که نگرانی های بسیاری از گردشگران را کاهش داده است. رستوان قصر کوش آداسی از ساعت 8 صبح تا 3 بامداد برای صبحانه، نهار و شام و میان وعده ها خدمات با کیفیتی را به مسافران تور کوش آداسی ارائه می دهد.

رستوران حسن کولکوقلو hasan kolcuoglu

اگر در میان رستوران های کوش آداسی به دنبال گزینه های شیک و لوکس هستید، رستوران حسن کولکوقلو بدون شک انتخاب فوق العاده ای خواهد بود. این رستوران شیک که با کباب های خوشمزه اش شهرت دارد، در طبقه بالای هتل آفه بوتیک قرار گرفته است. به همین دلیل در حین غذا خوردن در محیطی لوکس و لاکچری فرصت تماشای مناظر زیبا از ارتفاع  زیاد برایتان فراهم میشود. کبابی حسن کولکولقو در وعده های صبحانه، نهار و شام خدمات ارائه می دهد.

رستوران ارزینکان

سفر به کوش آداسی بدون خوردن غذاهای ترکیه ای لذت ندارد و اگر در منطقه قدیمی این شهر حضور دارید، رستوران ارزینکان این فرصت را در اختیارتان قرار می دهد. رستوران ارزینکان در سال 1997 در این شهر فعالیت خود را شروع نموده و در حال حاضر با غذاهای ترک، اروپایی و مدیترانه ای و غذاهای مخصوص گیاهخواران به شهرت بالایی دست پیدا نموده است. این رستوران زیبا در کنار قلعه قدیمی کوش آداسی قرار گرفته و با ساحل فاصله کمی دارد.

رستوران هالیدی این

رستوران هالیدی این یکی از بهترین انتخاب ها برای خوردن کباب های خوشمزه و کباب والی معروف این شهر است. این رستوران بخاطر کباب و پیتزای ترکی در میان رستوران های کوش آداسی شهرت زیادی پیدا کرده و در فضایی زیبا از مهمانان خود پذیرایی می کند. در بهار و تابستان که هوای کوش آداسی عالی می باشد، می توانید از فضای باز این رستوران استفاده کنید.

کباب های رستوران هالیدی این

کباب های رستوران هالیدی این

رستوران آولو

یکی دیگر از رستوران های کوش آداسی برای تجربه لحظات خوش همراه با صرف غذاهای ترکی و مدیترانه ای، رستوران آولو می باشد. این رستوران غذاهای بسیار باکیفیتی دارد و در دو بخش فضای باز و بسته از مهمانان خود پذیرایی می کند. از ویژگی های مثبت این رستوران علاوه بر غذاهای بی نظیر آن می توان به فضای بسیار آرام و شیک، اینترنت رایگان و پرسنل مودب و حرفه ای اشاره کرد.

رستوران بلک اند وایت

سفر به کوش آداسی بدون بازدید از بازار ماهی معروفش چیزی کم دارد و پیشنهاد می کنیم آن را از دست ندهید. در این بازار می توانید غذاهای خوشمزه ترک را در وعده های صبحانه و نهار و شام در یکی از بهترین رستوران های کوش آداسی به نام رستوران بلک اند وایت نوش جان کنید. انتخاب این رستوران نوعی با یک تیر چند نشان زدن است، چون می توانید از بازار ماهی و مغازه های پر رونقش هم بازدید کنید.

رستوان ماری Mare Restaurant

از دیگر رستوران های جذاب کوش آداسی می توان به رستوران ماری اشاره کرد که به ارائه غذاهای دریایی و اروپایی شهرت دارد. این رستوران منوی فوق العاده ای ارائه داده و بسیاری از غذاهای دریایی و اروپایی و همچنین غذاهای گیاهخواران و وگان ها را نیز در بر میگیرد. به همین دلیل به تمام سلیقه ها احترام گذاشته و حق انتخاب بالایی را فراهم نموده است. لازم به ذکر است که پرسنل این رستوران به زبان های ترکی، فرانسوی، انگلیسی و آلمانی صحبت می کنند. پیشنهاد می کنیم دسرهای خوشمزه، صبحانه های معروف ترکی و میان وعده های به یادماندنی رستوران ماری را از دست ندهید. 

رستوران اوز اورفا Oz Urfa

با توجه به اینکه اغلب گردشگران ایرانی مسلمان هستند، پیدا کردن گزینه ایده آل در میان رستوران های کوش آداسی که غذاهای حلال ارائه دهد شاید کمی چالش برانگیز باشد. رستوران اور اورفا از جمله رستوران های این شهر می باشد که تنوع غذایی بالایی داشته و منوی غذاهای حلال را نیز ارائه می دهد. کیفیت بسیار بالای غذاها، تنوع زیاد و همچنین سرو غذا با نان های خانگی تازه از جمله ویژگی های مثبت رستوران اوز اورفا به شمار می رود.

رستوران اوکسا مارینا کوش آداسی

یکی از جاذبه های دیدنی کوش آداسی بندر زیبای آن می باشد که اغلب گردشگران لحظاتی را به تماشای آن میپردازند. رستوران اوکسا مارینا از جمله رستوران های کوش آداسی در فاصله بسیار کم با بندر می باشد که فضایی رویایی را برای گردشگران فراهم کرده است. در این رستوران انواع غذاهای دریایی و ترکی در محیطی بسیار شیک و تمیز سرو میشود.

رستوران مزگیت  Mezgit Restaurant

مدیریت هزینه ها در سفر اهمیت بسیار بالایی دارد و این مساله مهم را می توانید با انتخاب رستوران های ارزان کوش آداسی حل کنید. رستوران مزگیت یکی از بهترین رستوران های این شهر می باشد که اغلب غذاهای آن قیمت مناسب و ارزانی داشته و در اغلب ساعات شبانه روز باز است. غذاهای دریایی و ترکی و محلی رستوران مزگیت در محیطی بسیار دوست داشتنی و بدور از تجملات ارائه شده و می تواند تجربه ای متفاوت را برایتان به همراه داشته باشد.

رستوران اوستا کاظم کوش اداسی

رستوران اوستا کاظم یکی از قدیمی ترین رستوران های کوش آداسی می باشد که بیش از 60 سال قدمت دارد. شهرت این رستوران علاوه بر برخورد خوب کارکنان و آرامش محیط آن، به غذاهای دریایی فوق العاده خوشمزه اش است. لذا اگر عاشق غذاهای دریایی هستید، رستوران کوش اوستا کاظم را یکی از انتخاب های اصلی تان برای صرف ناهار یا شام قرار دهید. شک نکنید که پشیمان نخواهید شد. شما می توانید در تور کوش آداسی نوروز 1403 و سایر ایام به این رستوران قدیمی و خاص مراجعه کنید.

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

رستوران اوستا کاظم کوش آداسی

رستوران کوردون

بعد از گشت و گذار و خرید از بازارها و مراکز خرید کوش آداسی، خوردن غذاهای ترکی و فست فود نمی تواند جذاب باشد. در این شرایط رستوران کوردون که از رستوران های پرطرفدار کوش آداسی می باشد را می توانید انتخاب کنید. این رستوران در بلوار 50 آتاتورک قرار گرفته و براحتی می توانید به آن دسترسی  داشته باشید. قیمت مناسب غذاها، طبخ سریع، ارائه غذاهای کم نمک و کیفیت مناسب غذا از ویژگی های مثبت رستوران کوردون کوش آداسی محسوب میشوند.

رستوران کازابلانکا

انتخاب بعدی در میان رستوران های کوش آداسی بدون شک باید کازابلانکا باشد. رستوران کازابلانکا Casablanca Restaurant مانند فیلم خاطره انگیزش زیبا و جذاب است و تجربه ای متفاوت را برایتان بوجود خواهد آورد. در این رستوران می توانید انواع غذاهای هندی و ترکی و همچنین غذاهای دریایی، کباب و استیک و غذاهای گیاهخواران را سفارش دهید. لازم به ذکر است که کازابلانکا یکی از رستوران های ارزان کوش آداسی بوده و از ساعت 8:30 صبح تا 2:30 بامداد غذاهای خوشمزه و نوشیدنی های بی نظیر را ارائه می دهد.

سخن آخر

مواردی که به آنها اشاره شد، تعداد اندکی از رستوران های کوش آداسی می باشند که با استقبال بالایی از سوی گردشگران مواجه شده اند. در خیابان های مختلف این شهر ده ها رستوران و کافه جذاب وجود دارد که می توانند یکی از زیبایی های سفرتان به شمار روند. ما در سپهران سیر باستان انواع تور ترکیه و شهرهای مختلف آن را با قیمت مناسب ارائه داده و سفرهایی خوش را برایتان آرزو می کنیم. جهت آشنایی با شرایط خرید تور کوش آداسی و سایر شهرها می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس بگیرید.

مقالات پربازدید
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC