02145323 02191004043

هتل افسیا ریزورت کوش آداسی

هتل افسیا ریزورت کوش آداسی
ephesia resort Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل افسیا یک هتل ۴ ستاره ساحلی است که با ساحل شنی اختصاصی و باغ سبز پر از درختان نخل در ساحل کوش آداسی واقع شده است. این هتل امکانات رفاهی فراوان و خدمات گسترده‌ای را به مهمانان ارائه می‌دهد که سبب شده‌اند، این هتل به انتخاب دائمی بسیاری از گردشگران شهر کوش آداسی تبدیل شود. واحدهای اقامتی موجود در هتل افسیا فوق‌العاده راحت هستند و اقامت در آن‌ها برای مسافران لذت بخش خواهد بود.

هتل افسیا شامل یک استخر روباز و یک مرکز آبگرم است. مرکز اسپای این هتل شامل حمام ترکی و سونا برای استراحت است و همچنین مرکز تناسب اندام برای تمرین در دسترس است. مهمانان همچنین می توانند از استخر سرپوشیده لذت ببرند یا از ماساژ استفاده کنند. وای فای رایگان در مناطق عمومی هتل در دسترس است.

هتل افسیا دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع است که به زیبایی با رنگ‌های ملایم تزئین شده‌اند و دارای دکوراسیونی مدرن می‌باشند. همه اتاق‌ها دارای بالکن هستند و برخی از آن‌ها منظره خیره‌کننده‎ای از دریای اژه دارند. این هتل دارای 2 رستوران است که انواع غذاهای ایتالیایی و بین المللی را سرو می‌کنند و 3 بار در محل که نوشیدنی‌های تازه و تنقلات ارائه می‌دهند.

یک مرکز خرید در 500 متری این هتل قرار دارد. ساحل لیدیز بیچ نیز 6 کیلومتر از این هتل فاصله دارد. مرکز شهر کوش آداسی تا این هتل 8 کیلومتر فاصله دارد که در آن رستوران و کافه‌های بسیاری می‌توانید بیابید. فرودگاه عدنان مندرس ازمیز در 75 کیلومتری هتل افسیا قرار دارد. 

امکانات و خدمات هتل افسیا ریزورت ‌
رستوران نگهداری بچه کافی شاپ صندوق امانات سشوار ماساژ
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
تنیس
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC