02145323 02191004043

هتل هوریزونت تفلیس

هتل هوریزونت تفلیس
horizont Hotel tbilisi
درجه هتل:
تفلیس
هتل هوریزون تفلیس گرجستان یکی از برترین هتل های تفلیس در لول 4 ستاره است. این هتل تفلیس گرجستان دارای چشم انداز بسیار زیبایی می باشد که گردشگران زیادی را به سمت خود جذب کرده و اقامت راحتی را برای میهمانان خود رقم می زند. این هتل در 23 مه 2019 به بهره برداری رسیده است.

هتل 4 ستاره هوریزون تفلیس دارای تعدادی اتاق می باشد که با به روز ترین امکانات رفاهی مجهز شده اند. تیپ اتاق های این هتل تفلیس شامل سینگل، دبل، تریپل و ... می شود که هر کدام از نظر متراژ، دارای استاندارد های مربوطه هستند. شما می توانید با رزرو اتاق های این هتل شبی به یادماندنی را سپری کنید.

این هتل 4 ستاره و لوکس تفلیس در داخل اتاق های خود امکاناتی همچون اینترنت رایگان، سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، سرویس فرنگی، سیستم سرمایشی وگرمایشی، کمد، تلویزیون صفحه تخت، ملزومات بهداشتی، تخت ودیگر امکانات رفاهی را برای میهمانان خود فراهم کرده است. در داخل برخی از اتاق های این هتل یک تراس تعبیه شده تا میهمانان چشم اندازی زیبا از طبیعت تفلیس را ببینند.

هتل هوریزون تفلیس از امکاناتی مانند آسانسور، رستوران، کافی شاپ، سالن بار و ... برخوردار است. در رستوران این هتل تفلیس صبحانه قاره ای سرو می شود و صرف نهار و شام به صورت بوفه سلف سرویس است. صبحانه و دیگر وعده های غذایی طبخ شده در هتل، بسته به ذائقه هر میهمان توسط آشپزهایی ماهر تهیه می شود.

هتل هوریزون تفلیس ، گرجستان دارای امکانات و خدمات دیگری همچون روم سرویس، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، سیستم اطفاء و اعلان حریق، سالن بیلیارد و ... نیز برخوردار است. شهرزیبای تفلیس گرجستان یکی از قدیمی ترین شهر های جهان می باشد که تعداد زیادی چشمه های آب گرم سولفور دارد. کلمه تفلیس در زبان گرجستانی به معنی گرما است.


هتل هوریزون تفلیس ، گرجستان به باغ وحش شهر زیبای تفلیس۷ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه تفلیس نیز فاصله ی ۲۵ کیلومتری از این هتل  دارد. این هتل در۹ کیلومتری تئاتر روستاولی وتئاتر اپرا، باله تفلیس گرجستان قرار دارد. اکثر گردشگران برای تفریح و داشتن اقامت تکرار نشدنی؛ کشور گرجستان را انتخاب می کنند و اولین شهری که ترجیح می دهند در آن وقت بگذرانند تفلیس است.
امکانات و خدمات هتل هوریزونت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سرویس فرنگی بار حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC