02145323 02191004043

هتل 24 بوتیک استانبول

هتل 24 بوتیک استانبول
boutique 24 Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

درباره هتل 24 BOUTİQUE HOTEL Istanbul

بوتیک هتل ۲۴ در منطقه جذاب بی‌اوغلو استانبول قرار دارد؛ خیابان استقلال ۶۰۰ متر تا هتل فاصله دارد و میدان تکسیم در ۱ کیلومتری هتل قرار گرفته است. مهم‌ترین جذابیت بوتیک هتل ۲۴ موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل در قلب شهر استانبول خواهید بود. بوتیک هتل ۲۴ گزینه‌ای جذاب برای گردش در شهر و بازدید از جاهای دیدنی استانبول است. برج گالاتا و کاخ‌ دلمه باغچه از جاذبه‌های معروفی هستند که فاصله کمی تا هتل دارند. ایستگاه مترو در ۷۰۰ متری هتل قرار گرفته و با استفاده از آن می‌توانید آسان و ارزان در سراسر شهر گردش کنید.

امکانات و خدمات عمومی بوتیک هتل ۲۴ استانبول


در بوتیک هتل ۲۴ امکانات مناسبی برای مهمانان تدارک دیده شده است. اینترنت رایگان و پرسرعت در تمام نقاط هتل در دسترس است و امکان ارتباطی راحت را برای مهمانان فراهم می‌کند. پذیرش بوتیک هتل استانبول به صورت شبانه‌روزی است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ شروع شده و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل مسلط به زبان‌های ترکی، انگلیسی و روسی هستند و برای ایجاد اقامتی راحت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند. ناگفته نماند این بوتیک هتل مخصوص بزرگسالان است و کودکان در این هتل پذیرش نمی‌شوند. هتل بوتیک ۲۴ با نزدیکی به مرکز شهر، گزینه خوبی برای سفرهای کاری به شمار می‌رود. پیشنهاد می‌کنیم برای رعایت حال مهمانان دیگر از استعمال سیگار خودداری نمایید. لازم به ذکر است فرودگاه استانبول و فرودگاه بین‌المللی صبیحه گوکچن در ۳۰ کیلومتری هتل قرار دارند. ورود حیوانات خانگی به هتل 24 BOUTİQUE HOTEL ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها


بوتیک هتل ۲۴ استانبول دارای ۹ اتاق ساده و راحت است. تنوع واحدهای اقامتی این هتل محدود به اتاق‌های اقتصادی دوبل می‌شود. منظره زیبایی از شهر از واحدها دیده می‌شود. همه‌ی واحدها دارای تلویزیون صفحه‌تخت و سیستم تهویه مطبوع هستند. واحدها به صورت روزانه نظافت می‌شوند و نگرانی از بابت تمیزی اتاق‌ها نخواهید داشت. رخت‌آویز، میز، حمام خصوصی و دمپایی از امکانات دیگر موجود در اتاق‌ها به شمار می‌روند. لازم به ذکر است هیچ‌یک از واحدهای 24 BOUTİQUE HOTEL ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارند.

امکانات تفریحی هتل


بوتیک هتل ۲۴ استانبول دارای امکانات تفریحی نیست؛ ولی نزدیکی آن به مرکز شهر امکان تجربه بسیاری از تفریحات را برای خریداران بلیط هواپیما فراهم می‌کند. منطقه بی‌اوغلو یکی از معروف‌ترین مناطق استانبول است که به علت بافت تاریخی و خاصش توجه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می‌کند. موزه‌ها، پارک‌ها و گالری‌های متنوعی در همسایگی هتل قرار دارند که با گردشی کوتاه در اطراف هتل با آن‌ها روبرو خواهید داشت. بعضی از معروف‌ترین موزه‌های استانبول از جمله موزه‌ پرا و معصومیت کمتر از ۱ کیلومتر تا 24 BOUTİQUE HOTEL فاصله دارند.

رستوران هتل


این هتل دارای رستوران نیست ولی برای صرف غذا می‌توانید به یکی از رستوران‌های منطقه بی‌اوغلو تشریف ببرید. با توجه به موقعیت مکانی 24 BOUTİQUE HOTEL رستوران‌های متنوعی دز نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای چشیدن طعم دلپذیر غذاهای ترکی هستند. رستوران The Himalayan Restaurant و Dürümzade کمتر از دویست متر تا هتل فاصله دارند.

فاصله بوتیک هتل ۲۴ استانبول تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه پرا: ۶۰۰ متر
فاصله تا میدان تکسیم: ۶۵۰ متر
فاصله تا موزه معصومیت: ۷۰۰ متر
فاصله تا برج گالاتا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا کاخ دلمه باغچه استانبول: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا کاخ توپکاپی: ۲.۷ کیلومتر
فاصله تا برج دختر: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا آب انبار باسیلیکا: ۳.۱ کیلومتر

6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC