02145323 02191004043

هتل وایکینگ پارک آنتالیا

هتل وایکینگ پارک آنتالیا
viking park hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل وایکینگ پارک (Viking Park Hotel) دارای یک رستوران ، استخر روباز فصلی و سالن مشترک در منطقه کمر است. این هتل 4 ستاره علاوه بر باغ ، اتاق هایی با تهویه مطبوع و حمام اختصاصی ارائه می دهد. این هتل با ساحل Camyuva سیصد متر و نزدیکترین فرودگاه آنتالیا 65 کیلومتر فاصله دارد.

هتل ویکینگ پارک کمر یک هتل فوق العاده جذاب با طراحی زیبا و محیطی ایده آل است که در منطقه کمر در آنتالیا قرار گرفته و طبیعت بکر و بی‌نظیر اطراف خود می‌تواند سفر فوق العاده‌ای را برای مسافران به ارمغان بیاورد. زیبایی‌های طبیعی که در اطراف این هتل وجود دارند فوق العاده جذاب و دلربا هستند و محیطی آرامش بخش را برای استراحت و گذراندن اوقات فراغت در اختیار مهمانان قرار می‌دهند. هتل در نزدیکی ساحل دریای مدیترانه واقع شده و دارای منطقه ساحلی خصوصی است که بدون شک مسافران از استراحت و تفریح در آن لذت خواهند برد.
تراس و باغ بزرگ موجود در این هتل سبب می‌شوند که مهمانان نه تنها در داخل ساختمان، بلکه در محوطه بیرون آن نیز از امکانات متنوع هتل بهره‌مند شوند و لحظات فوق العاده‌ای را در طول سفر برای خود رقم بزنند. لازم به ذکر است که شما می‌توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به منطقه جذاب کمر در Viking Park Hotel Kemer اقامت داشته باشید و از سفری دوست داشتنی و متفاوت را تجربه کنید. همچنین با رفتن به شهر آنتالیا می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی مانند موزه‌های آنتالیا، مراکز خرید آنتالیا، پارک آبی دلفین لند و باغ‌وحش آنتالیا بازدید کنید.

امکانات و خدمات هتل وایکینگ پارک آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی پارک آبی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC