02145323 02191004043

هتل مکس ول استانبول

هتل مکس ول استانبول
maxwell Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل مکس ول استانبول (Maxwell Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل سه ستاره مکس ول استانبول بسته به تاریخ متفاوت قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل مکس ول استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با میدان تکسیم استانبول 0.6 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل مکس ول استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به پرسنل (9.1 از 10) و کمترین امتیاز این هتل وای فای غیر رایگان (7.5 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن ( از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل مکس ول استانبول می توان به سرویس اتاق ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های سیگار ممنوع ، 3 شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، آسانسور ، گرمایش ، نظافت روزانه ، اشاره کرد.

هتل مکسول استانبول که یکی از هتل های پر طرفدار به ویژه برای ایرانیان به حساب می آید در منطقه ای ساکت و آرام در مرکز شهر استانبول واقع شده است که می تواند گزینه مناسبی برای مسافرانی باشد که به دنبال مکانی دنج و دور از شلوغی و در عین حال  نزدیک به مرکز شهر باشند . در واقع این هتل یکی از پرفروشترین اقامتگاه های استانبول در قلب استانبول میباشد که تقریبا در 1.2کیلومتری میدان تکسیم واقع شده است.

از مهمترین امکانات اصلی هتل مکسول میتوان به 17 اتاق خانوادگی، خدمات اتاق، میز پذیرش24 ساعته، صرافی و خدمات تبدیل ارز، بخش فروش تور و بلیط، ترنسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه رایگان و فای رایگان اشاره کرد. 

در هتل مکسول استانبول میتوان به 77 اتاق مجهز اشاره کرد که فضایی بسیار مناسب را برای مهمانان خود فراهم آورده است تا از سفر خود به استانبول لذت ببرند . 

در هر اتاق سیستم تهویه مطبوع وجود دارد  به علاوه  تلویزیون کابلی، حمام خصوصی، سشوار، میز، تراس، کتری برقی، کمد لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، لوازم خانه داری روزانه، مینیبار وجود دارد.

مسافران تور استانبول که علاقمند به پیاده روی هستند میتوانند از هتل تا خیابان استقلال 3دقیقه، موزه پرا8، میدان تکسیم9، برج گالاتا17، کاخ دولماباچه30، پل گالاتا30، بازار ادویه40 و مسجد سلیمانیه 44دقیقه پیاده روی داشته باشند و در عین حال از فروشگاه ها و مغازه های اطراف تا رسیدن به اماکن مختلف لذت کافی را ببرند .

 

نزدیکترین فرودگاه بین المللی، فرودگاه استانبول آتاتورک، با فاصله 19کیلومتر دورتر از هتل میباشد.

 

توضیحات
امکانات و خدمات مکس ول ‌
ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافه حمام
کافی نت
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC