02145323 02191004043

هتل بیرول استانبول

هتل بیرول استانبول
birol Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل بیرول استانبول (Birol Hotel) یک هتل آپارتمان در منطقه بی اغلو - خیابان استقلال استانبول در کشور ترکیه است . قیمت رزرو تور و اتاق در هتل بیرول استانبول بسته به تاریخ متفاوت و در از طریق شرکت بیسان گشت قابل استعلام است. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل بیرول استانبول مرکز خرید دمیرورن استقلال مال است و این هتل با برج گالاتا استانبول 0.6 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل بیرول استانبول بیشترین امتیاز این هتل مربوط به موقعیت (8.8 از 10) و کمترین امتیاز این هتل راحتی (6 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن ( از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل بیرول استانبول می توان به سرویس اتاق ، بار ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های سیگار ممنوع ، شاتل فرودگاه ، لاندری ، اینترنت ، آسانسور ، گرمایش ، اشاره کرد.

هتل بیرون استانبول معمولی اما بسیار پرطرفدار است. تعداد ستاره‌های آن به طور دقیق مشخص نیست. داشتن تعرفه‌های مناسب در عین قرارگیری در نزدیکی مرکز شهر، فرصتی ایده‌آل برای گردشگران به وجود آورده است. هتل بیرون استانبول در منطقه بی‌ اوغلو واقع شده و امکانات بسیار خوبی در اختیار مهمانانش قرار می‌دهد. اتاق‌ها به مدرن‌ترین لوازم، در سطح یک سه ستاره خوب، مجهز شده و سرویس‌های متعددی به مهمان ارائه می‌شود.

هر اتاق هتل بیرون استانبول، که با دیوارهای عایق در برابر صدا پوشیده شده، دارای یک حمام است. در این حمام لوازم آرایشی بهداشتی متعددی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته‌اند که سشوار یکی از آن‌ها محسوب می‌شود. به لطف تعبیه شدن سیستم تهویه مطبوعی قدرتمند، دمای همه در همه روزهای سال متعادل باقی می‌ماند. به لطف ماهواره‌ای بودن تلویزیون‌ها، امکان تماشای برنامه‌های همه کشورهای دنیا میسر است. در صورتی که دوست‌دار نوشیدنی‌‌های خنک هستید، به مینی بار داخل اتاق خود سر بزنید.

کمی درباره هتل بیرون استانبول

هتل بیرول استانبول دارای رستورانی اختصاصی است که انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین المللی را طبخ می‌کند. البته از رستوران هتلی در این سطح انتظار زیادی نمی‌توان داشت، هر چند نیاز هر گردشگری را برآورده می‌کند. همواره بیان کردیم برای هتلی واقع در منطقه بی‌ اوغلو، بوده و نبود رستوران داخل هتل تفاوتی ندارد، چرا که با بیرون زدن از محل اقامت خود، با چند دقیقه پیاده‌روی، به بی‌شمار رستوران دسترسی خواهید داشت. کافی است به میدان تکسیم رفته و وارد یکی از بهترین رستوران‌های شهر شوید.

یک بار نیز داخل هتل بیرون استانبول وجود دارد. در اطراف محل اقامت شما تعداد زیادی رستوران قرار گرفته و حتی نیازی به رفتن به مرکز شهر نیست. از طرفی، یکی از قابلیت‌های بسیار خوب و کاربردی هتل بیرول که به کاهش بیشتر هزینه‌ها کمک زیادی خواهد کرد، داشتن آشپزخانه اشتراکی است.

می‌توانید از سوپرمارکت‌های اطراف خریدتان را انجام داده و برای ناهار و شام خودتان دست به کار شوید. یکی از سرویس‌های هتل بیرون، فراهم کردن امکان خرید انواع اقلام از فروشگاه‌های اطراف به صورت تلفنی است. به این ترتیب خواربار مورد نظرتان را با یک تماس تلفنی تهیه خواهید کرد. البته بابت این سرویس باید هزینه پرداخت کنید که صرفه‌جویی در پی رفتار اقتصادی پخت غذا داخل هتل را بی‌اثر می‌کند!

بخش پذیرش بلیط ورودی جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی را در اختیارتان قرار می‌دهد. این سرویس رایگان نیست، اما همچنان به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها کمک زیادی می‌کند. برای این مجموعه پارکینگی در نظر گرفته نشده است، پس هتل بیرون استانبول مسئولیتی در قبال خودروی شخصی شما قبول نخواهد کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای رفت و آمد در شهر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و اتومبیل کرایه نکنید، چرا که علاوه بر دردسرساز شدن نگهداری آن به خاطر نبود پارکینگ داخل مجموعه، برای تردد داخل شهر، ساعت‌ها در چنگ ترافیک سنگین خواهید افتاد.

هتل بیرول بلیط استفاده از وسایل نقلیه عمومی را همچنان با دریافت هزینه، در اختیارتان قرار می‌دهد. می‌توانید از پذیرش درباره نحوه رفتن به مقصد مورد نظر خود سوال کنید. کارمندان هتل به دو زبان عربی و انگلیسی نیز علاوه بر ترکی تسلط دارند، در نتیحه برقراری تعامل با آن‌ها راحت خواهد بود. گفتنی است پذیرش هتل شبانه روزی آماده پاسخ‌گویی است و به جز راهنمایی برای تورهای شهری، تبدیل ارز و هماهنگی برای شاتل شهر و فرودگاه، گوشه‌ای از خدمات آن‌ها محسوب می‌شود.

در صورتی که اشیای گران قیمتی همراه خود دارید، از جابه‌جا کردن آن‌ها حین گشت‌زنی طی تور استانبول خودداری کرده و این وسایل را به صندوق امانات بسپارید. قسمتی مخصوص کشیدن سیگار در نظر گرفته شده است، پس برای جلوگیری از توبیخ شدن، از استعمال دخانیات در هر بخش دیگری از هتل بیرول استانبول خودداری کنید.

تا اولین ایستگاه مترو (Sishane) کمتر از دویست متر فاصله وجود دارد. متروی استانبول متشکل از حدود 90 ایستگاه بوده و در سرتاسر شهر، هم نیمه اروپایی و هم نیمه آسیایی، گسترده شده است. هر دو قسمت شهر به لطف مارمارای استانبول که یک تونل زیرآبی است، به یکدیگر اتصال دارند. در نتیجه ورود به اولین ایستگاه مترو، به معنی امکان رفتن به دورترین نقاط شهر طی مدت زمانی کوتاه است. نزدیک بودن به میدان تکسیم، به معنی امکان استفاده از همه وسایل نقلیه عمومی استانبول است.

داشتن موقعیت مکانی بسیار خوب، مهم‌ترین مزیت این هتل از نظر توریست‌ها است. برخی مدعی هستند اتاقی که در آن اقامت داشتند، به اندازه عکس‌های هتل تمیز و پاکیزه نیست، اما عده زیادی همچنان از کیفیت، نظافت و امکانات اتاق‌ها ابراز رضایت کرده‌اند. فراموش نکنید هتل بیرول استانبول یا دیگر هتل‌های در رده آن، تنها برای استراحت بعد از ساعت‌ها گشت و گذار داخل شهر مناسب است. به عبارتی امکانات رفاهی و تفریحی خاصی به گردشگران ارائه نمی‌شود. برای چنین هتلی، داشتن فاصله‌ای مناسب تا مرکز شهر و جاذبه‌های گردشگری مهم، اصلی‌ترین فاکتور انتخاب است. از این نظر، هتل بیرول در وضعیت بسیار بسیار خوبی قرار دارد. محبوب بودن آن نزد گردشگران بین المللی مخصوصا توریست‌های ایرانی نشان می‌دهد میزان رضایت از آن در مقایسه با میزان گلگی، به مراتب بیشتر است.

توضیحات
امکانات و خدمات بیرول ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق خشکشویی سشوار
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC