02145323 02191004043

هتل سیتیز هیل کوش آداسی

هتل سیتیز هیل کوش آداسی
city's hill Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل سیتیز هیل کوش آداسی با ارائه چشم‌انداز بی‌نظیری از دریای اژه، اقامتی برای شما به ارمغان می‌آورد که خاطرات خوش آن هیچگاه از یادتان نمی‌رود. این هتل بی‌نظیر و دوست‌داشتنی که عشق و اشتیاق خاصی به پذیرائی از گردشگران دارد، اتاق‌های مدرن خود را با بالکنی دلگشا، اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام اختصاصی همراه با لوازم بهداشتی رایگان تجهیز کرده است.

تراس آفتابی هتل سیتیز هیل در کنار بخش اسپا و باشگاه ورزشی آن، مکان‌هایی هستند که مهمانان این هتل علاقه وافری به حضور در آنها دارند. در اسپای هتل، بخش‌هایی مثل سونا، حمام ترکی، استخر روباز به صورت فصلی و سرپوشیده فراهم شده و سرویس ماساژ نیز در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. همچنین برای تفریح بیشتر می‌توانید از بازی و فعالیت‌های متنوع هتل مانند تنیس روی میز، بینگو، ایروبیک و دارت لذت ببرید. یکی از مزیت‌های هتل تائیدیه فوری پس از رزرو و امکان کنسلی رایگان بر روی اکثر اتاق‌ها است. امکاناتی مانند فکس، فتوکپی و اتاق جلسات این هتل را برای قرارها و جلسات کاری شما مناسب می‌کند.
اگر در سفر خاطره‌‌انگیز خود به کوش آداسی مهمان هتل سیتیز هیل کوش آداسی شدید، حتما سری هم به رستوران این هتل بزنید تا با چشیدن طعم لذیذ انواع غذاها در این رستوران، لذت سفر شما چندین برابر شود. همچنین صبحانه رنگارنگ و مقوی هتل به خوبی شما را برای یک روز پرانرژی آماده می‌کند.
لازم به ذکر است که پذیرش ۲۴ ساعته هتل سیتیز هیل، امکاناتی از قبیل کرایه خودرو و رزرو بلیط را برای آسایش هر چه بیشتر مهمانان، در اختیار این افراد قرار می‌دهد. لازم به ذکر است استفاده از صندوق امانات و خدمات خشکشویی و اتوکشی در قبال پرداخت هزینه امکان پذیر است و همچنین مغازه‌هایی برای خرید سوغاتی نیز وجود دارند.
امکانات و خدمات هتل سیتیز هیل ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC