02145323 02191004043

هتل آکوا بیچ هتل مارماریس

هتل آکوا بیچ هتل مارماریس
aqua beach hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

هتل آکوا مارماریس، به اندازه ی 1 دقیقه پیاده روی از ساحل فاصله دارد. این هتل 5 ستاره بر ساحلی در بندر ماماریس بنا شده است و مجهز به اتاق هایی دارا ی سیستم تهویه هوا ی مطبوع، اینترنت بیسیم رایگان و بالکن می باشد. استخر روباز، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی، شماری از تسهیلات این هتل میباشند.

اتاق های این هتل در سال 2013 نوسازی شده اند و شامل مینی یخچال، تلویزیون و لوازم تهیه ی چای و قهوه می شوند. مهمانان هتل می توانند در بالکن خصوصی اتاق خود از چشم انداز زیبا ی بندر ایچملر و باغ های خوش منظره لذت ببرند.

مهمانان این هتل این امکان را دارند که در انواع فعالیت های ورزشی مانند تنیس و بسکتبال مشارکت داشته باشند و از مجموعه ی متنوعی از تسهیلات سلامتی، از جمله حمام ترکی، استفاده کنند. مهمانان کوچک این هتل در مینی کلوب هتل اوقات خوشی را سپری خواهند کرد.

3 رستوران سفارشی در این هتل قرار دارند که غذا های ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می کنند. کافه ی لابی به صورت 24 ساعته نوشیدنی های متنوع ارائه می دهد. از صرف نوشیدنی های گوارا در کافه ی استخر لذت ببرید.

این هتل در مرکز شهر ایچملر قرار دارد و مرکز شهر مارماریس در فاصله ی 20 دقیقه سواری از هتل قرار گرفته است. پارکینگ خصوصی رایگان در مجموعه ی هتل  برای میهمانان در نظر گرفته شده است.

تیم سرگرمی هتل برنامه ها و فعالیت های متنوعی را برای تعطیلات شما تدارک دیده است. در فصل هایی که هتل مملو از مهمان است، انواع بازی های سرگرم کننده در استخر و در مجاورت آن برگزار می شوند. ورزش صبحگاهی، ورزش در آب، دارت، بازی های استخری، بازی های بوچیا و تنیس رو ی میز چندی از برنامه های روزانه ی تدارک دیده شده توسط تیم سرگرمی این هتل میباشند. همچنین مهمانان هتل می توانند از زمین تنیس دارا ی نور افکن، بسکتبال، بیلیارد، بازی های فکری، بازی های کارت و ورزش های آبی لذت ببرند.

یک بخش از ساحل عمومی ایچملر تنها به مهمانان این هتل اختصاص داده شده است. مهمانان می توانند جهت تهیه ی حوله به مرکز آبگرم هتل مراجعه کنند. استفاده از تخت های حمام آفتاب، سایه بان ها و تشک ها ی ساحل برای مهمانان رایگان میباشد. دوش و رختکن در ساحل موجود می باشند. مهمانان می توانند در ورزش های آبی شرکت کنند ( برگزار شده توسط یک کمپانی دیگر ).

چه بخواهید حمام آفتاب بگیرید یا به استراحت بپردازید، چه بخواهید شنا کنید یا در فعالیت های سرگرم کننده مشارکت داشته باشید، استخر های این هتل مکانی ایده آل برای لذت بردن از تعطیلات میباشند. این هتل در مجموع 5 استخر دارد. استخر ها مرتباً تمیز و از لحاظ ایمنی بررسی می شوند. نجات غریق های معتبر و دوربین های نظارتی جهت تامین امنیت مهمانان هتل فراهم گشته اند.استفاده از تخت های حمام آفتاب، سایه بان ها و تشک ها ی استخر برای مهمانان رایگان میباشد.

امکانات و خدمات آکوا بیچ هتل ‌
رستوران خدمات 24 ساعته در اتاق رستوران فضای باز پارکینگ خشکشویی ماساژ
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC