02145323 02191004043

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی

هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی
ladonia s adakule Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل لادونیا آداکوله هتلی است ۵ ستاره و مجلل که در مکانی دیدنی و آرام واقع شده است. با مارینای کوش آداسی تقریبا ۱.۵ کیلومتر و از مرکز شهر کوش آداسی ۳ کیلومتر فاصله دارد. این هتل با نزدیک بودن به جاذبه‌های گردشگری کوش آداسی از قبیل شهر تاریخی افسوس، پارک آبی آدالند، جزیره کبوتر و معبد آرتمیس توجه گردشگران و مسافران بسیاری را به سوی خود جلب کرده است. بازدید از شهر باستانی یونانی-رومی که شهری پر از تاریخ است نیز پیشنهاد می شود. اگر قصد سفر به ترکیه و اقامت در شهر کوش آداسی را داشته باشید، این هتل یکی از بهترین‌های این منطقه به شمار می‌آید.

هتل لادونیا آداکوله امکانات و خدمات خیره کننده‌ای متناسب با رتبه‌ بندی خود برای اقامتی دلپذیر و به یاد ماندنی در کوش آداسی ارائه می‌دهد. Wi-Fi به صورت رایگان در سراسر هتل در دسترس است. این هتل مجهز به ۴ استخر رو باز، سه رستوران، شش بار، میز پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات و پارکینگ رایگان برای میهمانان است. خدمات نگهداری از کودکان، پزشک در منزل و خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی نیز با هزینه اضافی در دسترس هستند. اگر نیاز به تبدیل ارز داشته باشید، می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که اجازه آوردن حیوانات خانگی را به داخل هتل ندارید. آسانسور و همچنین امکاناتی برای افراد معلول تعبیه شده است تا این افراد نیز در طول اقامت خود دچار مشکل نشوند. هتل دارای سیستم تهویه مطبوع بوده و خدمات نظافتی در فضاهای عمومی و اتاق‌ها به صورت روزانه انجام می‌گیرد. اگر قصد خرید سوغاتی داشته باشید، می‌توانید از مغازه‌ای که به این منظور در هتل تعبیه شده است خرید خود را انجام دهید.

روش‌های سرگرمی زیادی در هتل لادونیا آداکوله کوش آداسی وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: ایروبیک، ایروبیک آبی، بسکتبال، والیبال ساحلی، بیلیارد، دارت، کتابخانه، جت اسکی، تنیس روی میز و اسکی روی آب. مرکز تناسب اندام هتل بسیار مجهز بوده و به صورت ۲۴ ساعته آماده استقبال از میهمانان گرامی است. بعد از ورزش می‌توانید به مرکز اسپا رفته و استراحتی به بدن خود دهید. همچنین در طول اقامت خود می‌توانید از خدمات ماساژ، سونا، جکوزی، حمام بخار، سولاریوم و خدمات زیبایی هتل استفاده کنید. یک پارک آبی جداگانه با سرسره، استخر کودکان، زمین بازی و کلوپ کودکان نیز برای سرگرمی بچه‌ها تعبیه شده است. خدمات نگهداری از کودکان نیز با پرداخت هزینه اضافی در دسترس است.

هتل لادونیا آداکوله دارای دارای ۳۲۹ اتاق و سوئیت است. اتاق‌های خانوادگی، اتاق دو نفره استاندارد با منظره دریا و اتاق سه نفره استاندارد دارای امکانات بی شماری از قبیل تهویه مطبوع، مینی بار، میز آرایش، تلویزیون صفحه تخت با کانال های جهانی، Wi-Fi رایگان، سیستم قفل الکترونیکی با کارت، صندوق امانات، تلفن و حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، دمپایی و سشوار هستند. توجه داشته باشید که اتاق های استاندارد دارای بالکن نیستند.

امکانات و خدمات هتل لادونیا آداکوله ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC