02145323 02191004043

هتل لابراندا مارس مارماریس

هتل لابراندا مارس مارماریس
labranda mares main land hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

درباره هتل Labranda Mares Marmaris Hotel


هتل لابراندا مارس مارماریس از آن دست هتل‌هایی است که هر لحظه از مسافرت شما که با اقامت در آن عجین شود، برایتان خاطراتی فراموش‌نشدنی به بار خواهد آورد.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌هایی که هتل Labranda Mares Marmaris در خود دارد و خریداران بلیط هواپیما خارجی سفرمارکت را به اقامت در آن ها دعوت می‌کند، فضای فوق‌العاده دنجی داشته و از امکانات متنوعی از جمله تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان، تلویزیون ماهواره‌ای، بخش نشیمن و صندوق امانات برخوردارند.
بالکن این اتاق‌ها که اشرافیت کاملی بر باغ‌های اطراف و دریا دارند، نشاط فراوانی به جسم و روح مهمانان تزریق می‌کنند.

امکانات رفاهی هتل


نوش جان کردن وعده‌های غذایی در ۵ رستوران شیک هتل و خوردن نوشیدنی‌های لذیذ در کافی شاپ هم از دیگر بخش‌های جذاب اقامت در هتل لابراندا مارس مارماریس است.
البته وقتی از هتل لابراندا مارس مارماریس صحبت می‌کنیم حتما باید اشاره‌ای هم به مرکز اسپا، حمام ترکی و همچنین امکانات مختلف برای انجام بازی دارت، تنیس روی میز و بیلیارد و حتی تجربه غواصی در ساحل اختصاصی هتل را داشته باشیم. ضمن اینکه زمین بازی کودکان هم در این هتل مهیا شده تا اگر کسی تصمیم به سفر به همراه خانواده گرفت، فرزندان او از اقامتشان در هتل لابراندا مارس مارماریس لذت ببرند. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل لابراندا مارس مارماریس امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، صرافی، شاتل فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

موقعیت مکانی هتل


یادآوری این نکته هم خالی از لطف نیست که هتل لابراندا مارس مارماریس در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده که دسترسی به اکثر مناطق از جمله مرکز شهر، با اقامت در این هتل بسیار راحت و آسوده می‌شود. در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به ساحل زیبای مارماریس بروید. فرودگاه بین المللی رودس نزدیکترین فرودگاه به هتل لابراندا مارس است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل لابراندا مارس مارماریس


فاصله هتل تا پارک آبی آکوآ‌دریم: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آتلانتیس سو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا سه شنبه بازار مارماریس: ۴ کیلومتر
فاصله هتل تا قلعه مارماریس: ۴.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه مارماریس: ۴.۲ کیلومتر
امکانات و خدمات لابراندا مارس مارماریس ‌
رستوران فروشگاه خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC