02145323 02191004043

هتل اوتیوم پارک آیاز آکوا بیچ بدروم

هتل اوتیوم پارک آیاز آکوا بیچ بدروم
otium park ayaz aqua beach Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل آیاز آکوا بیچ بدروم یک هتل سه ستاره در بدروم در کشور ترکیه است. از امکانات ویژه هتل آیاز آکوا بیچ بدروم می توان به پارکینگ، رستوران، بار، اتاق های سیگار ممنوع، شاتل فرودگاه، فامیلی روم، اینترنت، دید ساحل، استخر اشاره نمود.
هتل آیاز آکوا بیچ بدروم از ساحلی بر کناره دریای اژه فقط 500 متر فاصله دارد. این هتل دارای یک استخر روباز بزرگ است که اطراف آن، با درختان نخل احاطه شده است. به علاوه هتل دارای یک تراس و باغی زیبا است. اگر تصمیم دارید سفری اقتصادی و در عین حال شاد و به یادماندنی، همراه با در اختیار داشتن امکانات رفاهی کافی داشته باشید، هتل آیاز آکوا را فراموش نکنید. کمتر هتلی در این سطح و قیمت دارای چنین استخر روباز بزرگی است و رستوران آن برای هر سه وعده غذایی سلف سرویس می باشد.

اتاق‌های هتل آیاز آکوا بدروم مجهز به سیستم تهویه مطبوع می باشند.  برای همه اتاق‌های هتل یک بالکن ایجاد شده است تا بتوانید سرتاسر منظره اطراف را تماشا نمایید. نوع اتاق‌ها در اینجا استاندارد سه نفره، استاندارد دو نفره، استاندارد تک نفره و اتاق مخصوص خانواده برای مجموعه‌ای چهار یا پنج نفره است.

امکانات و خدمات هتل اوتیوم پارک آیاز آکوا بیچ ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات کافی شاپ فضای باز سشوار حمام
استخر سرباز ورزش های آبی (غیر موتوری)
ساحل اختصاصی پارک آبی بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC