02145323 02191004043

هتل فونیکس سان بدروم

هتل فونیکس سان بدروم
phoenix sun Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل فونیکس سان یکی از هتل‌های ۴ ستاره در شهر زیبای بدروم ترکیه است. ساحل اختصاصی این هتل سبب شهرت آن شده. با توجه به اینکه هتل فونیکس سان در موقعیت خوب جغرافیایی واقع‌شده است، بنابراین مسافران می‌توانند با اقامت در این هتل از جاهای دیدنی شهر بدروم نیز بازدید کنند، برخی از جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه بدروم، موزه بدروم، موزه باستان‌شناسی زیر آب و غیره.

همچنین در صورت اقامت در این هتل بی‌نظیر تا ساحل گومبت حدوداً ۱ کیلومتر فاصله وجود دارد. برای دسترسی به فرودگاه بدروم نیز شاتل فرودگاهی دایر شده است. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، اتاق‌های خانواده، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، مرکز سلامتی و اسپا، رستوران، اتاق‌های ضد سیگاری و صبحانه عالی اشاره کرد.

پارکینگ اختصاصی نیز در این هتل دایر شده و به‌ صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. برای استفاده از این پارکینگ نیازی به رزرو قبلی ندارید. محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و لحظات خوشی را در این بخش تجربه خواهید کرد. بخش پذیرش نیز شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان سراسر جهان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای در تمامی نقاط هتل قابل‌دسترس است. در لابی می‌توانید به بخش صرافی رفته و تبدیل ارز کنید. اتاق چمدان و خدمات باربری نیز سایر امکانات لابی هتل فونیکس سان هستند. در لابی می‌توانید از قسمت مینی مارکت خوراکی و وسایل موردنیازتان را تهیه کنید.

از امکانات تفریحی در این هتل می‌توان به سه استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی در انتظار شماست. تمامی استخرها به‌صورت فصلی فعالیت می‌کنند، دو استخر مناسب تمامی رده‌های سنی بوده و استخر سوم مخصوص کودکان است. ساعت کاری این استخرها نیز از ۹ صبح تا ۶ عصر است و استفاده از آن‌ها رایگان است. برای سرگرمی کودکان در این هتل کلاب بازی در نظر گرفته‌شده است. با انتخاب این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر سونا و حمام ترکی بهره‌مند شوید که برای رفع خستگی گزینه خوبی هستند. سایر امکانات تفریحی در این هتل عبارت‌اند از بیلیارد، میز تنیس و دارت. همچنین کرایه دوچرخه نیز در هتل فونیکس سان امکان‌پذیر گشته تا مسافرانی که تمایل دارند با دوچرخه در اطراف هتل به گشت‌وگذار بپردازند. برای کودکان خردسال نیز زمین‌بازی سرپوشیده فراهم‌شده است.

امکانات و خدمات هتل فونیکس سان ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات ماساژ
استخر سرباز جکوزی
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC