02145323 02191004043

هتل پاین آستوریا تفلیس

هتل پاین آستوریا تفلیس
pine astoria Hotel tbilisi
درجه هتل:
تفلیس

درباره هتل Pine Astoria Hotel Tbilisi

هتل ۵ ستاره مجلل و لوکس پاین آستوریا تفلیس در مرکز شهر تفلیس واقع شده و کمتر از ۱ کیلومتر از میدان آزادی فاصله دارد. از نقاط دیدنی نزدیک این اقامتگاه می‌توان به پل صلح، کلیسای جامع ارمنی سنت جورج، باغ گیاه شناسی ملی گرجستان، تئاتر روستاولی و تئاتر اپرا و باله تفلیس اشاره کرد.

امکانات کلی هتل پاین آستوریا تفلیس

این هتل دارای اتاق‌هایی با تهویه مطبوع و وای فای رایگان، پارکینگ خصوصی رایگان و سرویس اتاق است. هر اقامتگاه در این هتل ۵ ستاره دارای منظره کوه است و میهمانان می‌توانند از دسترسی به استخر سرپوشیده و مرکز تناسب اندام لذت ببرند. بعد از شنا و ورزش می‌توانید در صندلی‌های کنار استخر دراز کشیده و استراحت کنید. این اقامتگاه خدمات شاتل رایگان و میز پذیرش ۲۴ ساعته را برای میهمانان ارائه می‌دهد. میهمانان می‌توانند درخواست کنند که غذا و نوشیدنی را به اتاق خود بیاورند. خدمات کرایه اتومبیل در هتل تقاضای زیادی دارد. برای جا به جایی بین طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. همچنین برای میهمانانی که داری ناتوانی جسمانی هستند خدماتی مانند ویلچر ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. یک سالن کنفرانس مجهز برای رویدادها و همچنین سالن ضیافت وجود دارد. مسافران با ماشین می‌توانند از پارکینگ استفاده کنند. باغی در کنار هتل وجود دارد. استعمال دخانیات در اتاق‌ها و مکان‌های عمومی ممنوع است. این هتل دارای اتاق‌های غیر سیگاری است. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید وجه نقد و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. هتل دارای محیطی تمیز و پاکیزه است و خدمات خانه‌داری هر روز در آن انجام می‌گیرد. توجه داشته باشید پرداخت هزینه اقامت و امکانات رفاهی فقط به صورت نقدی امکان پذیر است. این هتل مجهز به سیستم اعلام و اطفا حریق است تا از بروز هر گونه حادثه ناگوار جلوگیری به عمل آید. امکانات ویژه هتل پاین آستوریا تفلیس عبارتند از: انبار چمدان، خشکشویی، لباسشویی و اتوکشی. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل Pine Astoria Hotel Tbilisi به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی مسلط بوده و با خوشرویی از میهمانان استقبال می کنند. از کودکان در هر سنی استقبال می‌شود. تخت نوزاد به صورت رایگان و تخت بزرگسال با هزینه اضافی در دسترس میهمانان قرار می‌گیرد. برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانید از گالری‌های هنری موقت بازدید کنید.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Pine Astoria Hotel Tbilisi عبارتند از:
• اتاق دبل استاندارد
• اتاق توئین استاندارد
• سوئیت جونیور
• سوئیت سوپریور
• سوئیت
اتاق‌های هتل پاین آستوریا تفلیس دارای میز، پاسیو با منظره شهر، تهویه مطبوع، حمام اختصاصی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ملحفه و حوله هستند. همه اتاق‌های میهمانان به یخچال مجهز هستند. اینترنت بی‌سیم رایگان نیز در همه اتاق‌‌ها در دسترس است.
رستوران هتل

صبحانه هر روز صبح در دسترس است و شامل گزینه‌های قاره‌ای، آمریکایی و گیاهی است. در هتل Pine Astoria Hotel Tbilisi رستورانی خواهید یافت که غذاهای اروپایی سرو می‌کند. گزینه‌های گیاهی و حلال نیز می‌توانید درخواست کنید.
فاصله هتل پاین آستوریا تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا باغ اولین جمهوری گرجستان: ۲۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی: ۵۰۰ متر
فاصله تا برج پخش تلویزیون تفلیس: ۸۵۰ متر
فاصله تا باغ گیاه شناسی ملی گرجستان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پل صلح: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه ناریکالا: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا پل ملکه تامار: ۲.۷ کیلومتر

امکانات و خدمات هتل پاین آستوریا تفلیس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC