02145323 02191004043

هتل سیانجی ولبیینگ ریزورت بدروم

هتل سیانجی ولبیینگ ریزورت بدروم
sianji well-being resort Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل سیانجی ول بیینگ ریزورت در شهر بدروم ترکیه واقع‌شده است. این هتل به دلیل دارا بودن موقعیت قرارگیری بسیار عالی در کنار دریا دارای ساحل اختصاصی است که همین مورد در جلب‌توجه مسافران و توریست‌ها نقش اساسی دارد. همچنین به دلیل دارا بودن شاتل فرودگاهی به راحتی می‌توانید از فرودگاه به این هتل دسترسی داشته باشید. هتل سیانجی دارای باغ و استخر شنا است که یکی از هتل‌های لاکچری در بدروم به شمار می‌رود. با اقامت در این هتل می‌توانید از اتاق‌ها، رستوران و بخش‌های دیگر دریای مدیترانه را تماشا کنید یا اینکه به شهر بدروم رفته و از مراکز خرید بدروم، پارک‌های آبی بدروم بازدید کنید. امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل عبارت‌اند از ساحل اختصاصی، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، اینترنت وای فای رایگان، باشگاه بدنسازی، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها و صبحانه عالی.

اینترنت وای فای رایگان در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس است. پارکینگ نیز در هتل سیانجی دایر شده و به صورت اختصاصی و رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. در صرافی موجود در لابی هتل می‌توانید تبدیل ارز کنید و در بخش تور گردشگری نیز می‌توانید با جاهای دیدنی و گردشگری شهر بدروم آشنا شوید. برخی از این جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه بدروم، موزه‌های بدروم، پارک‌های آبی، موزه باستان‌شناسی زیر آب و مراکز خرید بدروم. دقت داشته باشید که تمامی طبقات این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند، بدین‌جهت مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند یا به وسیله ویلچر رفت‌وآمد دارند با خیال راحت می‌توانند در هر طبقه از این هتل اتاق رزرو کنند. کارکنان این مجموعه بسیار مجرب بوده و همگی به زبان‌های عربی، آلمانی، انگلیسی، فرانسوی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند. در صورت نیاز به خدمات مربوط به فکس و فتوکپی می‌توانید به بخش بیزینس مراجعه کنید و جلسات و کنفرانس‌هایتان را برگزار کنید. خدمات دیگر مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی نیز شامل هزینه جداگانه هستند.

در این هتل، در حمام ترکی و حمام رومانی نیز می‌توانید به آرامش برسید. از سایر سرگرمی‌ها در این هتل می‌توان به مرکز خرید اشاره کرد، همچنین در لابی می‌توانید به سینما رفته و سرگرم شوید. علاوه بر موارد ذکرشده، سایر تفریحات و سرگرمی‌ها نیز عبارت‌اند از ماساژ آسیایی، حمام سنتی ترکی، حمام وی‌آی‌پی و حمام خانوادگی، مطمئناً یکی از تجربه‌های خاص در این هتل به شمار می‌روند که به همه مسافران توصیه می‌شود. لازم به ذکر است که برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به اسپا باید هزینه مجزا پرداخت کنید. برای کودکان زمین‌بازی تعبیه‌شده است تا برای ساعتی در این قسمت سرگرم شوند. علاوه بر آن، تورهای پیاده‌روی، موج‌سواری، کلاب های شبانه در این هتل وجود دارند که بی‌شک خاطره‌انگیزترین سفرتان را در اینجا تجربه خواهید کرد. باشگاه بدنسازی موجود در این هتل نیز مربی اختصاصی داشته و با مجهزترین دستگاه‌ها در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و علاوه بر آن، کلاس‌های یوگا، اتاق بخار و خدمات مربوط به زیبایی نیز از سایر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل هستند.

امکانات و خدمات هتل سیانجی ولبیینگ ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق صندوق امانات سشوار
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان تنیس
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC