02145323 02191004043

هتل سیده اونتوس آنتالیا

هتل سیده اونتوس آنتالیا
side aventus hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا

این هتل در سیده ، در نزدیکی ساحل واقع شده است. نزدیکترین فرودگاه ، فرودگاه آنتالیا (AYT) است که تقریباً در فاصله 45 کیلومتری هتل قرار دارد.

تهویه مطبوع باعث حفظ دمای اتاقهامی شود . در بعضی اتاق ها بالکن به صورت استاندارد موجود است. اتاق خواب های جداگانه در دسترس است. برای کودکان می توان تختخواب کودک درخواست کرد. صندوق امانات و مینی بار نیز موجود است. این اتاق ها مجهز به تلفن مستقیم ، تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای و وای فای (بدون هزینه اضافی) ، برای ارتباط و سرگرمی مهمانان می باشند.حمام ها مجهز به دوش ، سشوار وآینه محدب هستند. می توان اتاق های مناسب ویلچر رزرو کرد. اتاقهای خانوادگی برای والدین دارای فرزند در دسترس است

 

پرسنل صمیمی در میز پذیرش باخوشرویی به تمام سؤالات مهمانان پاسخ می دهند.دسترسی به اینترنت وای فای به مهمانان این امکان را می دهد تا هنگام تعطیلات در ارتباط باشند. فروشگاه های مختلفی از جمله سوپر مارکت وجود دارد. کودکان می توانند از زمین بازی لذت ببرند. فضاهای پارکینگ در دسترس مهمانانی است که با اتومبیل سفر می کنند. سایر خدمات شامل خدمات نگهداری از نوزاد ، سرویس مراقبت از کودک ، خدمات پزشکی ، سرویس اتاق ، سرویس یادآوری تلفنی، خدمات خشکشویی و آرایشگاه می باشد.

امکانات و خدمات هتل سیده اونتوس آنتالیا ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد پارکینگ
استخر سرباز استخر ویژه کودکان
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC