02145323 02191004043

هتل گرند یازیجی کلاب توربان مارماریس

هتل گرند یازیجی کلاب توربان مارماریس
grand yazici club turban termal hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

کاخ گرند یازیچی مارماریس واقع در ساحل مدیترانه، سرگرمی‌های زنده گسترده، از جمله موسیقی، نمایش‌های شبانه و دیسکو را ارائه می‌دهد. این هتل دارای 459 اتاق میباشد. هر یک از اتاق ها به سادگی تزئین شده اند و به یک بالکن باز می شوند که منظره ای از باغ دارد و شامل حمام اختصاصی، سرویس اینترنت بی سیم رایگان، سیستم تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی هستند. تراس، باغ، ساحل اختصاصی، پارکینگ رایگان، اتاق چمدان، صرافی، پذیرش ۲۴ ساعته، سرویس شستشو و اتوی لباس، صندوق امانات، نگهبان ۲۴ ساعته، سرویس کرایه خودرو، آسانسور و فروشگاه ازجمله امکانات فوق العاده این هتل است.

سه استخر روباز بزرگ در این هتل وجود دارد که در اطراف آنها نیمکت‌هایی قرار گرفته است تا بعد از شنا کردن بتوانید حمام آفتاب بگیرید. مهمانان می توانند تنیس روی میز، مینی گلف و تخته نرد بازی کنند. همچنین ورزش‌های آبی همچون جت اسکی، پارا دریانوردی، اسکی روی آب و موج سواری و نیز کلاب شبانه به همراه دی جی میتواند تجربه ای مهیج برای شما رقم بزند. مرکز اسپا دارای سونا، جکوزی، استخر آب گرم و حمام ترکی میباشد. باشگاه ورزشی و اتاق ماساژ هم از جمله امکانات گرند یازیچی کلاب پالاس است که در کنار سالن آرایشی راحتی شما را تضمین میکنند.

6 بار از جمله بار لابی وجود دارد که 24 ساعته باز است. رستوران هتل با غذاهای ترکیه‌ای و بین المللی که توسط آشپزهای ماهر پخته می‌شوند تجربه عالی انواع غذاها را برای تان به ارمغان می آورد. میهمانان می‌توانند در رستوران‌ها و کافه‌های منتخب بیرون در کنار دریای مدیترانه یا در یک اتاق ناهارخوری زیبا غذا بخورند. 

تنها 9 دقیقه تا ساحل عمومی فاصله است. پارک دلفین مارماریس در 700 متری، تپه عشاق مارماریس و پارک آتاتورک در 2 کیلومتری هتل قرار دارند. پارک آبی آکوا دریم حدود 3 و قلعه مارماریس حدود 4 کیلومتر از هتل فاصله دارند. فرودگاه دالامان در 95 کیلومتری از این هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل گرند یازیجی کلاب توربان مارماریس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC