02145323 02191004043

هتل مارمارا شیشلی استانبول

هتل مارمارا شیشلی استانبول
the marmara sisli hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل مارمارا شیشلی هتلی لوکس و 4 ستاره که با تفسیر مدرنی از سبک سال‌های ۱۹۵۰ میلادی طراحی شده است. این هتل در منطقه شیشلی واقع شده است و نیز در نزدیکی مرکز خرید جواهر واقع شده است.

در تمامی نقاط هتل از اینترنت پرسرعت بی سیم که به صورت رایگان ارائه می شود . این هتل دارای پارکینگ اختصاصی بوده و هم چنین فاقد استخر می باشد اما مسافران می توانند از باشگاه بدنسازی هتل که به صورت رایگان ارائه می شود استفاده نمایند.

هتل مارمارا دارای فضای سبز بزرگی میباشد. اتاق های این هتل از امکاناتی  مانند تلویزیون صفحه تخت متصل به دیوار برخوردارند و تمام کانال‌های محلی و بین‌المللی را نمایش می‌دهند. اتاق های هتل مارمارا دارای دکوراسیونی زیبا هستند و تمامی آن ها مجهز به عایق های صوتی بوده در برخی اتاق‌ها حمام‌های اسپای خصوصی و منظره زیبای استانبول و تنگه بسفر نیز وجود دارند.

از دیگر امکانات این هتل میتوان گفت که این هتل هیچ گونه ممنوعیتی  برای پذیرش حیوانات خانگی ندارد.

هم چنین به امکاناتی همچون  ارائه خدمات و امکانات به صورت رایگان برای معلولین، سالن کنفرانس، میز مخصوص سرو نوشیدنی های بین المللی، رستوران، پارکینگ اختصاصی، اتاق چمدان، خدمات تور و تیکت سرویس، پذیرش 24 ساعته، صرافی، فکس و کپی، مرکز تجاری، آسانسور، اتاق های غیرسیگاری، روزنامه، اتاق جلسه، اطفای حریق، تورهای گردشگری در شهر، اتاق های وی آی پی و خدمات ترانسفر فرودگاهی و شاتل سرویس با هزینه جداگانه اشاره کرد.

رستوران هتل مارمارا شیشلی در لابی واقع شده دارای دکوراسیونی شیک بوده و انواع غذاهای محلی، دریایی، اروپایی و بین المللی را ارائه میدهد.

این هتل از فرودگاه آتاتورک  تقریبا 30 کیلومتر و نیز بزرج ترامپ 700 متر فاصله دارد.

امکانات و خدمات هتل مارمارا شیشلی استانبول ‌
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC