02145323 02191004043

هتل سیگنیچر بلو ریزورت کوش آداسی

هتل سیگنیچر بلو ریزورت کوش آداسی
signature blue resort Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل پنج ستاره سیگنیچر بلو ریزورت در ۶ کیلومتری مارینای کوش آداسی واقع شده است. فاصله این هتل به ساحل مشهور کوش آداسی بسیار کم بوده و بدین جهت دسترسی آسانی به ساحل و تفریحات آن خواهید داشت. همچنین نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه مندرس ازمیر است و حدودا ۵۴ کیلومتر فاصله دارد که از طریق شاتل فرودگاهی دسترسی آسانی خواهید داشت. امکانات مشهور هتل سیگنیچر بلو ریزورت شامل استخر شنا، اتاق خانواده، مرکز سلامت و اسپا، رستوران، سالن بدنسازی، اتاق‌های ضدسیگار، چای‌ساز و قهوه‌ساز در داخل اتاق‌ها هستند.

در هتل سیگنیچر بلو ریزورت، بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و آماده استقبال از مسافران سراسر جهان هستند، تا حدی که این هتل در طی سال مملو از مسافر می‌شود. در فضای بیرونی هتل محوطه زیبایی وجود دارد که بی شک لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. لازم به ذکر است که حیوانات خانگی اجازه ورود به این هتل را ندارند. روم سرویس به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله صندلی‌های چرخ‌دار حرکت می‌کنند یا دچار معلولیت هستند، در این هتل امکانات رفاهی مناسبی فراهم گشته است. در لابی هتل سیگنیچر بلو ریزورت خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو با پرداخت هزینه جداگانه انجام می‌گیرند. بخشی از این هتل به نگهداری بچه‌ها تعلق دارد و بخشی نیز به عنوان مغازه‌های سوغاتی فروشی و خرید دایر گردیده‌اند تا مسافران در هنگام اقامتشان از این مغازه‌ها خرید کنند. پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی تسلط دارند. مورد جالب توجه اینست که در صورت انتخاب این هتل برای سفرکاری می‌توانید جلسات و کنفرانس‌هایتان را در مرکز بیزینس هتل برگزار کنید.

این هتل ۵ ستاره علاوه بر ساحل اختصاصی دارای استخرهای روباز و سرپوشیده‌ای است. در کنار این استخر روباز می‌توانید از صندلی‌های آفتاب‌گیری استفاده کنید و لحظات خوشی داشته باشید، به یاد داشته باشید که این استخرها برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند. همچنین مرکز اسپای هتل مجهز بوده و شامل امکانات بی نظیری مانند مرکز سلامت، حمام ترکی و انواع ماساژ است، برای بهره مندی از خدمات سلامت و اسپای این هتل باید هزینه مجزا پرداخت نمایید. همچنین سالن بدنسازی و سونا جزو امکانات تفریحی این هتل بی‌نظیر به شمار می روند.

انواع اتاق در این هتل عبارتند از اتاق پرومو، اتاق دولوکس، سوئيت کینگ، سوئیت جونیور. همه اتاق‌ها به طور مرتب نظافت می‌شوند و همگی دارای بالکن بوده و چشم‌انداز بی‌نظیری رو به دریا دارند. مطمئن باشید با اقامت در این هتل یکی از به یاد ماندنی‌ترین سفرهایتان را تجربه خواهید کرد. برای دسترسی به اتاق‌های این هتل می‌توانید سوار آسانسور شوید. در داخل اتاق‌های هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، تلویزیون، کمدلباس، گاوصندوق، سیستم گرمایشی و سرمایشی وجود دارند. علاوه بر این‌ها، در داخل اتاق‌های هتل حمام اختصاصی وجود دارد و این حمام‌ها نیز شامل دوش، وان، لوازم بهداشتی، توالت فرنگی و حوله و سشوار هستند.

امکانات و خدمات هتل سیگنیچر بلو ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC