02145323 02191004043

هتل جوکر سیده ویستا آنتالیا

هتل جوکر سیده ویستا آنتالیا
joker side vista Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل جوکر ساید هیل آنتالیا (JOKER Side Hill Suite Hotel) یک هتل سه ستاره در منطقه سیده - ماناگاوات آنتالیا در کشور ترکیه است .  نزدیک ترین مرکز خرید به هتل جوکر ساید هیل آنتالیا آناتولیا بازار آنتالیا است و این هتل با تم پارک لند آف لجندز آنتالیا (سرزمین افسانه ها) 53.3 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل جوکر ساید هیل آنتالیا بیشترین امتیاز این هتل مربوط به صبحانه (8.8 از 10) و کمترین امتیاز این هتل امتیاز کلی (4.2 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی عالی ( از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن ( از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل جوکر ساید هیل آنتالیا می توان به رستوران ، بار ، پذیرش 24 ساعته ، اتاق های سیگار ممنوع ، 3 شاتل فرودگاه ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، نظافت روزانه ، استخر ، اشاره کرد.

از هتل جوکر ساید هیل آنتالیا تا اولین ساحل عموم فقط 400 متر فاصله وجود دارد. این هتل دارای یک باغ زیبا بوده و به یک استخر سرباز فصلی مجهز شده است. خوشبختانه در هتل جوکر ساید هیل آنتالیا یک استخر سرباز مخصوص کودکان، دارای سرسره‌های آبی، وجود دارد.

درسرتاسر محل اقامت شما دسترسی رایگان به اینترنت وای فای فراهم است. به عبارتی علاوه بر داخل اتاق‌ها، داخل محوطه‌های بیرونی نیز سیگنال‌های وای فای را دریافت خواهید کرد. هر اتاق هتل جوکر ساید هیل آنتالیا دارای یک کاناپه و قسمتی برای خوردن غذا است. در هر آشپزخانه یک یخچال کوچک، یک کتری برقی، مایکروفر و اجاق گاز وجود دارد. علاوه بر امکانات نام برده، در هر اتاق هتل جوکر ساید هیل آنتالیا یک میز با شش صندلی نیز پیدا خواهید کرد. در نتیجه هر آن چه برای داشتن اقامتی آسوده و بی‌دغدغه در تور آنتالیا به آن نیاز دارید، در اتاق‌های هتل جوکر ساید هیل در اختیارتان قرار دارد. از برخی اتاق‌ها، چشم‌اندازی به استخر مجموعه یا دریا خواهید داشت.

امکانات و خدمات هتل جوکر سیده ویستا آنتالیا ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ
استخر سرباز
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC