02145323 02191004043

هتل آسیا آنتالیا

هتل آسیا آنتالیا
asia hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل آسیا آنتالیا (Asia Hotel)، به اندازه ی 6 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد . این هتل 3 ستاره که در ساحل دریا ی مدیترانه واقع شده است، شامل اتاق های مجهز به تهویه هوای مطبوع، یک استخر روباز به همراه سرسره، و یک حمام ترکی می باشد. ساحل شنی در 350 متری این هتل وقرار گرفته است.

سونا و بدنسازی، از دیگر تسهیلات این هتل محسوب می شوند. مهمانان می توانند برای تمدد اعصاب، از قسمت ماساژ هتل استفاده نمایند.

اتاق های این هتل به تلویزیون و مینی یخچال مجهز میباشند. همه ی اتاق ها دارا ی بالکن بوده و برخی از آن ها چشم اندازی از استخر ارائه می دهند.

رستوران اصلی هتل غذا های ترکی و بین المللی را به صورت سلف سرویس در وعده های صبحانه، نهار و شام سرو می کند. می توانید در کافه ی این هتل از صرف انواع نوشیدنی های گوارا لذت ببرید.

مرکز شهر کمر در 15 کیلومتری و مرکز شهر آنتالیا در 25 کیلومتری این هتل واقع شده اند. فرودگاه آنتالیا به اندازه ی 55 دقیقه سواری با این هتل فاصله دارد.

خدمات و تسهیلات این هتل شامل ساحل خصوصی، 2 رستوران، 2 استخر روباز، کافه ی شبانه، تراس، اینترنت بیسیم در لابی، مرکز آبگرم، مرکز تجاری 24 ساعته، حمل و نقل فرودگاهی، کانتر پذیرش 24 ساعته، پارکینگ رایگان، گهواره ی رایگان، استخر کودکان، باغ، نظافت روزانه، خدمات اتاق 24 ساعته، گریل باربیکیو، کرایه ی دوچرخه، سرویس های راهنما، مساعدت در تهیه ی تور/بلیت، سرویس لباسشویی/خشکشویی، لوازم لباسشویی، روزنامه ی رایگان در لابی، گاوصندوق در کانتر پذیرش، کتابخانه، اتو/تخته ی اتو کشی، سشوار و اینترنت بیسیم ( شامل اضافه بها ) می باشد.

این اتاق شامل 73 اتاق میباشد که دارای امکاناتی نظیر تهویه هوای مطلوب، وسایل بهداستی مورد نیاز و تلویزیون صفحه تخت میباشد.

محبوب ترین امکانات هتل شامل حمل و نقل فرودگاهی ، اتاق های خانوادگی، رستوران، اینترنت بی سیم ، پارکینگ رایگان، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق ها و ساحل خصوصی میباشد.

امکانات و خدمات هتل آسیا آنتالیا ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته
بیلیارد
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC