02145323 02191004043

هتل لادونیا اوندرحان بدروم

هتل لادونیا اوندرحان بدروم
ladonia onderhan Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل لادونیا اوندرحان در شهر بدورم ترکیه واقع شده است. این هتل زیبای ساحلی با معماری خاص و مدرن خود آماده استقبال و پذیرایی از مسافران است و اتمسفری صمیمی همراه با اقامتی به یاد ماندنی برای میهمانان ایجاد می کنند. این هتل تنها ۸ کیلومتر با مرکز شهر بدروم فاصله دارد و به دلیل دارا بودن ساحل خصوصی مورد استقبال گردشگران زیادی از سراسر جهان قرار می گیرد. این هتل همچنین به جاذبه های دیدنی و مراکز خرید این شهر بسیار نزدیک است و دسترسی بسیار آسانی خواهید داشت.

در لابی هتل چندین مغازه سوغاتی فروشی و کافی شاپ دایر گردیده تا هم خرید کنید و هم به استراحت بپردازید. توجه داشته باشید که در این هتل از پذیرش حیوانات خانگی جلوگیری می شود. اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط این هتل قابل دسترس است. پارکینگ اختصاصی هتل لادونیا اوندرحان نیز در اختیار مسافرانی قرار داده می شود که با ماشین شخصی سفر می کنند. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز به مراتب با پرداخت هزینه مجزا انجام می گیرد. در صورت نیاز می توانید وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی هتل بسپارید. لازم به ذکر است که پرسنل این هتل به زبان های انگلیسی و ترکی استانبولی صحبت می کنند. برای آن دسته از مسافرانی که به وسیله ویلچر حرکت می کنند یا مشکلات جسمانی دارند، در هتل لادونیا اوندرحان امکانات رفاهی مناسبی فراهم گردیده است تا اقامتی آسوده داشته باشند.

باغ بی نظیر همراه با پلاژ و استخر روباز و سالن زیبایی همراه با مرکز سلامتی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. برای بازی و سرگرمی نیز مینی کلاب در هتل لادونیا اوندرحان وجود دارد. در باشگاه بدنسازی هتل، انواع دستگاه های روز دنیا برای طرفداران ورزش قرار داده شده است. در بخش اسپا و مرکز سلامت هتل لادونیا اوندحان به سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و انواع ماساژها دسترسی خواهید داشت. از دیگر سرگرمی های این هتل نیز می توان به دارت، فوتبال، ورزش های آبی، والیبال ساحلی، تنیس روی میز و ساحل اشاره کرد که طرفداران زیادی در میان مسافران دارند و اقامتی بی نظیر در انتظارشان خواهد بود. این هتل برای مسافرانی که به همراه خود کودک خردسال دارند، محل بازی و سرگرمی فراهم کرده است. همچنین استخر مخصوص کودکان نیز در این هتل وجود دارد.

اتاق های هتل همه روزه نظافت می شوند و در داخل اتاق های این هتل امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون، تلفن، بالکن، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، گاوصندوق وجود دارد. در حمام های اختصاصی اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دوش، توالت فرنگی، لوازم بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی قرار داده شده است.

امکانات و خدمات هتل لادونیا اوندرحان ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC