02145323 02191004043

هتل جف نیشانتاشی استانبول

هتل جف نیشانتاشی استانبول
jaff hotels & spa nisantasi Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل جف استانبول هتلی 4 ستاره در منطقه شیشلی واقع‌ شده است، فاصله این هتل تا مرکز کنگره استانبول یک کیلومتر و تا میدان تکسیم نیز ۲.۱ کیلومتر است. همچنین فاصله هتل جف تا برج ساعت دلمه باغچه ۲.۲ کیلومتر است.

نزدیک‌ترین فرودگاه نیز فرودگاه استانبول است که با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده و از طریق شاتل فرودگاهی با پرداخت هزینه مجزا قابل‌دسترس است. از امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش 24 ساعته، اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، چای‌ساز و قهوه ساز در تمامی اتاق‌ها اشاره کرد.

خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی در لابی این هتل انجام می‌گیرند که باید بابت استفاده از این خدمات هزینه مجزا پرداخت کنید. پارکینگ به‌صورت پارکینگ عمومی بوده و در محلی نزدیک به هتل واقع‌شده است.

پرسنل این هتل به زبان‌های انگلیسی، ترکی، استانبولی، فرانسوی و عربی تسلط دارند.

انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل عبارت‌اند از اتاق توئین یا دوبل استاندارد، اتاق توئین یا دوبله سوپریور، اتاق تریپل دلوکس، اتاق خانواده کرنر و اتاق دوبل دلوکس با بالکن. اتاق‌های موجود در داخل این هتل شامل میز کار بوده همه اتاق‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع هوا با گاوصندوق هستند. برخی از واحدهای اقامتی شامل بالکن بوده.

امکانات موجود در داخل این هتل عبارت‌اند از مینی بار، امکانات اتوکشی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، کتری برقی، تلویزیون و تلفن. همه اتاق‌ها عایق صدا بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. علاوه بر موارد گفته‌شده به یاد داشته باشید که استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است.

دسترسی برای سالمندان و معلولان، پارکینگ با هزینه، اینترنت رایگان، نظافت روزانه، صندوق امانات، تهویه مطبوع از امکانات این هتل به شمار می آیند.
امکانات و خدمات هتل جف نیشانتاشی استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC