02145323 02191004043

هتل تیانا بیچ ریزورت بدروم

هتل تیانا بیچ ریزورت بدروم
tiana beach resort Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل تیانا بیچ ریزورت بدروم هتلی 4 ستاره و ساحلی در بدروم ترکیه است و به عنوان یک اقامتگاه ساحلی از مهمانان دوستدار ساحل پذیرایی می‌کند. در سواحل زیبای بدروم و کمی دورتر از تورگوت ریس، هتل تیانا بیچ ریزورت با ساحل اختصاصی خود قرار دارد. معماری و فضای داخلی هتل تیانا بیچ با رنگ‌های گرمی که دارد حال و هوای خانه را برای میهمانان تداعی کرده و حس امنیت و آرامش را در آن‌ها به وجود می‌آورد.

اتاق‌های هتل تیانا بیچ نیز رنگ‌های گرمی دارند و با تخت خواب‌های راحت و نرم علاوه بر حسی خوب، خوابی عمیق و راحت را به مسافران هدیه می‌دهد. این اتاق‌های گرم و نرم به تجهیزات مختلفی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، بالکن، مینی بار، و صندوق امانات مجهزاند.
همچنین اتاق‌های هتل دارای حمام‌های خصوصی و سشوار هستند و میهمانان از بابت خشک کردن موهای خود نگران نبوده و همچنین نیازی نیست بخشی از فضای چمدان خود را به این وسیله مهم و پر کاربرد اختصاص دهند.

استخر روباز هتل تیانا بیچ ریزورت برای آبتنی و شنا در یک روز گرم تابستانی عالی است. اگر بعد از استخر و شنا گرسنگی یا تشنگی به سراغتان آمد رستوران بوفه هتل نیاز شما را برطرف می‌کند. این رستوران در طول روز با انواع مختلفی از غذاها، میان وعده‌ها، اسنک‌ها و نوشیدنی‌ها در خدمت میهمانان است.

اگر استخر و شنا نتوانست رضایت میهمانان را کسب کند و حس رقابت و هیجان آن‌ها را رفع کند، زمین بازی تنیس در قسمتی از هتل تیانا بیچ ریزورت منتظر میهمانان است تا سراغی از او بگیرند. از ساحل اختصاصی هتل تیانا نیز نباید به همین سادگی گذشت، چرا که در این ساحل میهمانان علاوه بر انجام بازی‌ها و تفریحات ساحلی و دریایی، می‌توانند در صندلی‌های ساحل دراز کشیده و ساعاتی از روز را به استراحت سپری کنند. وای فای رایگان هتل تیانا نیز در بخش‌های عمومی هتل قابل دسترس است.
امکانات و خدمات هتل تیانا بیچ ریزورت ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای پارکینگ صندوق امانات سشوار
استخر سرباز
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC