02145323 02191004043

هتل سوسسی بلک آنتالیا

هتل سوسسی بلک آنتالیا
susei belek Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
هتل سوسسی لاکچری ریزورت آنتالیا (Susesi Luxury Resort) یکی از هتل‌های ۵ ستاره منطقه بلک است که در سال ۲۰۰۷ ساخته شده است. معماری این ساختمان به‌صورت پلکانی است که توسط استخرهای وسیع، نخل‌های بلند و باغ‌های سرسبز احاطه شده است. این هتل در مجاورت دریای مدیترانه واقع شده است و ساحل اختصاصی دارد. 

این هتل ۵۵۴ اتاق و سوئیت در انواع مختلف دارد که اکثرا بزرگ و دلباز هستند. پنجره اتاق‌ها رو به دریا، باغ، کوه، شهر و استخر باز می‌شود و چشم‌اندازهای زیبایی پیشکش نگاه مهمانان می‌کند. از امکانات اتاق‌ها می‌توان به اینترنت رایگان، مینی‌بار، تهویه مطبوع، چای‌ساز یا قهوه‌ساز و تلویزیون صفحه تخت اشاره کرد. برخی از اتاق‌ها نیز دارای استخر اختصاصی، بالکن‌های بادگیر و جکوزی هستند.

هتل صبحانه متنوعی ارائه می‌کند و گزینه‌های زیادی برای صرف این وعده غذایی در اختیار دارید. برای وعده‌های ناهار و شام نیز چندین رستوران در هتل هستند که انواع غذاهای محلی، دریایی، ژاپنی، چینی، ایتالیایی و استیک را سرو می‌کنند. پس برای انتخاب، گزینه‌های بسیار متنوعی در اختیار دارید و هر کسی با هر ذائقه‌ای، می‌تواند غذای دلخواه خود را سفارش دهد. 

هتل سوسسی لاکچری ریزورت بلک یک مرکز اسپای بسیار لوکس دارد که شامل دو استخر آب گرم با سقف شیشه‌ای و دو حمام مرمر می‌شود و خدماتی مثل سنگ‌درمانی، ماساژ آیور ودا و ماساژ توسط افراد باتجربه و مجرب ارائه می‌کند. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دو استخر سرپوشیده، یک استخر روباز فصلی، سونا، جکوزی، سولاریوم، غواصی، موج‌سواری، قایق‌رانی و انواع تفریحات آبی اشاره کرد. 

این هتل جزو هتل‌های لوکس و گران قیمت بلک آنتالیا است و به خانواده‌ها و افرادی که به دنبال اقامت در هتلی با امکانات تفریحی متنوع هستند، توصیه می‌شود. خانواده‌هایی که فرزند کوچک دارند نیز می‌توانند از خدمات و تفریحاتی که برای کودکان در نظر گرفته شده است، بهره‌مند شوند.
امکانات و خدمات هتل سوسسی بلک ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC