02145323 02191004043

هتل نظر بیچ آنتالیا

هتل نظر بیچ آنتالیا
nazar beach city & resort Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
هتل نظر بیچ آنتالیا یکی از بهترین اقامتگاه‌های این شهر است که در نظرسنجی‌های به عمل آمده، جزور محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا از نگاه کاربران  قرار گرفته است. چگونه می‌توان در اقامتگاهی به زیبایی هتل نظر بیچ اقامت داشت و از سفر خود به شهر آنتالیا لذت نبرد؟ این امر واقعا محال است. چراکه اقامت در هتل نظر بیچ آنتالیا لحظاتی را برای مهمانان رقم می‌زند که نظیر ندارند. کافیست شما در استخر روباز این هتل مشغول سرسره‌بازی شوید تا معنای واقعی لذت بردن از فصل گرم تابستان را متوجه شوید. این هتل با داشتن ساحل اختصاصی و تراس آفتابگیر مهمانان زیادی را جذب خود می‌کند.
واحدهای اقامتی هتل

هتل Nazar Beach Hotel Antalya اتاق‌های خود را با تهویه مطبوع، کف پارکت، تلویزیون ماهواره‌ای، یخچال کوچک، بالکن و حمام اختصاصی تجهیز کرده تا مهمانانش ثانیه به ثانیه خود را در نهایت آرامش و آسودگی سپری کنند. جالب است بدانید رستوران این هتل که برای تمامی وعده‌های غذایی برنامه مفصلی تدارک می‌بیند، امکان خوردن غذا را در محیطی تقدیم مهمانان می‌کند که چشم‌اندازی فوق‌العاده عالی از اطراف دارد. همچنین کافی شاپ و لابی هتل نظر بیچ نیز فوق‌العاده جذاب و پرطرفدار هستند.
امکانات رفاهی هتل

بخش اسپا در هتل نظر بیچ آنتالیا با امکاناتی از قبیل حمام ترکی و سونا بهترین مکان برای ریلکس شدن محسوب می‌شود. البته لذت حضور در این بخش زمانی زیاد می‌شود که شما ابتدا به باشگاه هتل بروید و در آنجا با کمی ورزش و فعالیت بدنی خود را خسته کنید، سپس سری به اسپا بزنید و نشاط و شادابی شگفت‌انگیزی به روح و جسم خودتان القا نمایید.
موقعیت مکانی هتل

موقعیت هتل به گونه ای است که می‌توانید از مراکز خرید بسیاری مانند Laura، Terra City،Shemall AVM و اوت لت Deepo دیدن کنید و خرید خوبی را تجربه کنید. تنها در ۱.۵ کیلومتری هتل نظر بیچ می‌توانید از ساحل زیبای Lara دیدن کنید. فرودگاه آنتالیا نیز در ۴.۴ کیلومتری هتل قرار دارد که دسترسی به هتل Nazar Beach Hotel از طریق تاکسی در مدت ۱۵ دقیقه امکان پذیر است. لازم به ذکر است ورود حیوانات به هتل ممنوع می‌باشد.
اماکن دیدنی نزدیک هتل نظر بیچ آنتالیا

فاصله هتل تا آبشار لوور دودن: ۶۰۰ متر
فاصله هتل تا مرکز خرید ترا سیتی: ۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه هادریان: ۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا برج ساعت:‌ ۸.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آنتالیا: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل نظر بیچ ‌
فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ خشکشویی سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی پارک آبی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC