02145323 02191004043

هتل کرمن بلازور ریزورت آنتالیا

هتل کرمن بلازور ریزورت آنتالیا
kirman belazur hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
موقعیت هتل :
این هتل در فاصله حدود 1 کیلومتری مرکز بوغازکنت واقع شده است.
امکانات هتل :
هتل دارای 480 اتاق است که با آسانسورقابل دسترسی است. پرسنل صمیمی در میز پذیرش باخوشرویی به تمام سؤالات مهمانان پاسخ می دهند. دسترسی به اینترنت وای فای در مناطق عمومی به مهمانان اجازه می دهد تا در ارتباط باشند. فروشگاه های مختلفی از جمله سوپر مارکت و فروشگاه سوغاتی در دسترس است. هتل دارای یک زمین بازی و یک باغ دوست داشتنی است. امکانات اضافی شامل اتاق تلویزیون و اتاق بازی است. میهمانان می توانند وسایل نقلیه خود را در پارکینگ پارک کنند. خدمات و امکانات بیشتر شامل سرویس نگهداری نوزاد ، سرویس مراقبت کودک ، سرویس اتاق ،خشکشویی ، آرایشگاه ، خشکشویی سکه ای و پزشک هتل می باشد.
اتاق های هتل :
اتاقها مجهز به تهویه هوا و گرمایش مرکزی هستند. میهمانان می توانند از بالکن یا تراس از منظره دریا لذت ببرند. اتاق ها دارای یک تخت دونفره هستند. اتاق خواب های جداگانه در دسترس است. برای کودکان می توان تختخواب کودک درخواست کرد. همچنین یک صندوق امانات و مینی بار با هزینه اضافی در دسترس است. این اتاق ها مجهز به تلفن ، تلویزیون ، رادیو و وای فای برای ارتباط و سرگرمی مهمانان می باشند . حمام ها مجهز به دوش ، وان ، سشوار ، آینه غرور و حوله هستند. هتل دارای اتاق های خانوادگی و اتاق های غیر سیگاری است.
ورزش/سرگرمی :
استخرهای سرپوشیده و روباز و فضای استخر مخصوص کودکان در دسترس است. یک سرسره آبی و یک نوشیدنی تازه در اسنک بار کنار استخر ، راه مناسبی برای ریلکس کردن است. تراس آفتاب ، دارای سالن های آفتابی و سایه بان ، در دسترس است. طیف گسترده ای از فعالیت های ارائه شده در هتل ، شامل تنیس ، بوچی، والیبال ساحلی ، والیبال و بسکتبال می باشد. ورزش های آبی موجود در هتل شامل اسکی روی آب ،جت اسکی ، قایق پارویی ، قایق موزی ، قایق رانی و ورزشهای هوازی داخل استخر است. هتل ورزش های سرپوشیده متعددی از جمله سالن بدنسازی ، تنیس روی میز ، دارت ، بولینگ ، یوگا و ایروبیک یا با هزینه بیلیارد ارائه می دهد. امکانات مختلف سلامتی در هتل شامل اسپا ، سونا ، حمام بخار ، حمام سنتی ، سالن زیبایی وماساژ درمانی است. امکانات تفریحی شامل یک برنامه سرگرمی ، یک کلوپ مخصوص بچه ها ، باشگاه شادی مخصوص بچه ها ، موسیقی زنده ، یک باشگاه حرکات موزون و یک کلوپ تفریحی است.
پذیرایی و غذا :
امکانات غذا خوری شامل رستوران آلاکارته ، یک اتاق غذاخوری و یک کافه است. وعده های غذایی کامل همراه بانوشیدنی را می توان رزرو کرد. از جمله مزایای وعده های غذایی کامل ، مینی بار و میان وعده است. صبحانه ، ناهار و شام اشتهای بزرگ و کوچک را برآورده می کند. در صورت درخواست غذاهای فاقد گلوتن و غذاهای گیاهی تهیه می شود. هتل مجموعه ای از انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد.
امکانات و خدمات هتل کرمن بلازور ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC