02145323 02191004043

هتل نواس بوتیک تفلیس

هتل نواس بوتیک تفلیس
novus boutique Hotel tbilisi
درجه هتل:
تفلیس
درباره هتل Novus Boutique Hotel Tbilisi

هتل نووس بوتیک از هتل‌های ۴ ستاره در شهر تفلیس است. این هتل در ۳ کیلومتری مرکز شهر واقع‌شده و به دلیل موقعیت خوب خود موردتوجه مسافران قرار می‌گیرد. این هتل دارای شاتل فرودگاهی بوده و مسافران با خیال راحت می‌توانند نسبت به تهیه بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنند. نزدیک‌ترین فرودگاه به هتلNovus Boutique Hotel Tbilisi فرودگاه بین‌المللی تفلیس است که در فاصله ۱۹ کیلومتر هتل واقع‌شده است. شهر تفلیس بسیار تماشایی است و مسافران از نقاط مختلف جهان بازدید این شهر زیبا را دوست دارند. برخی از جاذبه‌های دیدنی مشهور در این شهر عبارت‌اند از کلیسای جامع تثلیث، پل صلح تفلیس، باغ گیاه‌شناسی ملی گرجستان، صومعه جواری، پارک آبی جینو پارادایس، قلعه ناریکالا و باغ‌وحش تفلیس. همچنین به دلیل نزدیکی ایستگاه مترو به این هتل می‌توانید به جاذبه‌های دیدنی و تاریخی شهر دسترسی داشته باشید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به اینترنت وای فای رایگان، شاتل فرودگاهی، پارکینگ رایگان، اتاق‌های خانواده، اتاق‌های ضد سیگاری، پذیرش ۲۴ ساعته، روم سرویس، تراس و آسانسور اشاره کرد.
امکانات عمومی هتل نووس بوتیک تفلیس

در این هتل چهار ستاره بخش پذیرش به صورت ۲۴ ساعته بوده و از میهمانان استقبال می‌کنند. اینترنت وای فای نیز رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود تا با دوستان و آشنایان خود در شهرشان در ارتباط باشند. در لابی این هتل می‌توانید از خدماتی نظیر خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی بهره‌مند شوید. البته لازم به ذکر است که برای این خدمات نیازی به پرداخت هزینه مجزا ندارید. در صورت سفر کاری نیز ممکن است به فکس و فتوکپی نیاز داشته باشید که در لابی این هتل انجام می‌گیرند. در محلی نزدیک به هتل نووس بوتیک پارکینگ دایر شده است که این پارکینگ عمومی بوده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود، البته لازم به ذکر است که بدانید برای استفاده از این پارکینگ باید از قبل رزرو انجام دهید. بخشی از هتل Novus Boutique Hotel Tbilisi نیز به عنوان اتاق چمدان دایر شده و مسافران می‌توانند بعد از تخلیه اتاقشان وسایل و چمدان‌های خود را به این قسمت بسپارند. میز تور گردشگری نیز در لابی دایر شده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی آشنا می‌کنند. پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. به دلیل ممنوعیت ورود حیوانات خانگی به این هتل بهتر است قبل از رزرو آن نسبت به این موضوع اطلاع داشته باشید.
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

در هتل نووس بوتیک اتاق‌ها به صورت دوبل یا توئين هستند. اتاق‌های موجود در این هتل دارای دیوارها و پنجره‌های عایق صدا بوده و مسافران می‌توانند اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. در داخل تمامی اتاق‌ها سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده است. همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز در اتاق‌ها دایر بوده و با توجه به فصل سفرتان می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. در میان اتاق‌ها می‌توان به اتاق خانواده اشاره کرد که مسافران علاقه زیادی به رزرو آن دارند، زیرا همراه با خانواده می‌توانند اقامتی خوشی را تجربه کنند. به دلیل وجود آسانسور در هتل Novus Boutique Hotel Tbilisi مسافران می‌توانند در هر طبقه که مایل باشند، اتاق موردنظرشان را رزرو کنند. از تراس اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از شهر را تماشا کنید. در داخل اتاق‌ها امکاناتی نظیر تختخواب، کاناپه تخت شو، میز و صندلی، تلویزیون، تلفن و حمام اختصاصی مجهز وجود دارد.
رستوران هتل

توجه داشته باشید که در این هتل رستوران وجود ندارد و همین امر سبب می‌شود تا برای سرو وعده‌های غذایی به رستوران‌های اطراف هتل یا سایر رستوران‌های شهر تفلیس بروید.
فاصله هتل نووس بوتیک تفلیس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا میدان هروس: ۹۰۰ متر
فاصله تا میدان آزادی: ۳.۵ کیلومتر
فاصله تا پل صلح تفلیس: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا کلیسای جامع تثلیث: ۵ کیلومتر
فاصله تا باغ گیاه‌شناسی ملی تفلیس: ۶.۱ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل نواس بوتیک تفلیس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار حمام
جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس
ساحل اختصاصی بیلیارد
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC