02145323 02191004043

هتل آتانا دبی

هتل آتانا دبی
atana Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Atana Hotel Dubai

هتل ۴ ستاره مجلل و لوکس آتانا در دبی واقع شده و ۵ دقیقه با ماشین تا مرکز خرید امارات فاصله دارد. این هتل تنها ۷ دقیقه با ماشین تا مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری دبی مانند اسکی دبی فاصله دارد. فواره نخل، برج العرب، باغ معجزه دبی و برج خلیفه از دیگر جاذبه‌های گردشگری نزدیک هتل هستند که مورد استقبال مسافران و گردشگران بسیاری قرار گرفته‌اند. اقامت در هتل آتانا دسترسی آسان به شهر پر جنب و جوش و تمام شگفتی‌های آن را تضمین می‌کند. نزدیک‌ترین فرودگاه، فرودگاه بین المللی آل مکتوم دبی است که ۲۳ کیلومتر تا هتل فاصله دارد. برای خرید بلیط هواپیمای خارجی می‌توانید از طریق تورهای گردشگری اقدام کرده و با رزرو هتل Atana Hotel Dubai اقامت بی‌نظیری را در شهر زیبای دبی تجربه کنید.
امکانات کلی هتل آتانا دبی

خدمات و امکانات عالی ارائه شده در هتل آتانا اقامتی خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. در طول اقامت خود می‌توانید به اینترنت بی سیم رایگان دسترسی داشته باشید. این هتل دارای یک سالن رقص بزرگ با امکانات مدولار، باشگاه کودکان، امکانات کنفرانس، سالن ضیافت، اتاق‌های جلسه و سالن خرید در کل طبقه همکف است. امکانات تفریحی شامل استخر تفریحی در فضای باز با تراس آفتابگیر و مرکز تناسب اندام کاملاً مجهز است. پذیرش هتل Atana Hotel Dubai به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی است. در صورت نیاز به تبدیل ارز می‌توانید به صرافی هتل مراجعه کنید. قبل از رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که آوردن حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است. برای میهمانانی که دارای ناتوانی جسمانی هستند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود تا آن‌ها نیز اقامت راحتی را تجربه کنند. جا به جایی بین طبقات از طریق آسانسور صورت می‌گیرد. برای آسودگی خاطر خود به هنگام گردش و تفریح می‌توانید پول و اشیای قیمتی خود را به صندوق امانات هتل سپرده و نگرانی از این بابت نداشته باشید. برای کمک به هماهنگی اولیه ورود و خروج، خدمات ترانسفر فرودگاهی را می‌توان حتی قبل از ورود به هتل رزرو کرد. کسانی که با خودروی شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از خدمات پارکینگ هتل به صورت رایگان بهره‌مند شوند. برای گشت و گذار در شهر می‌توانید از خدمات تاکسی هتل استفاده کنید. خدمات دربان، انبار چمدان، سرویس اتاق ۲۴ ساعته، میز تور، خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی و نظافت روزانه از دیگر خدماتی هستند که در این هتل ارائه می‌شوند. این هتل کاملا غیر سیگاری است. استعمال دخانیات فقط در مناطق تعیین شده مجاز است. پرسنل کارآزموده هتل آتانا دبی به زبان‌های انگلیسی، عربی، هندی، فیلیپینی و اردو مسلط بوده و با خوشرویی آماده استقبال از میهمانان عزیز هستند.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

انواع اتاق‌های هتل Atana Hotel Dubai عبارتند از:
• اتاق کینگ استاندارد
• اتاق سه تخته استاندارد
• اتاق کینگ لوکس
• سوئیت دو خوابه
• سوئیت یک خوابه
• اتاق خانوادگی
• اتاق توئین استاندارد
• اتاق چهار نفره خانوادگی
اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آتانا با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. همه اتاق‌ها مجهز به تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، وای فای رایگان، آباژور و مینی بار هستند. هر کدام از اتاق‌ها امکانات تهیه چای و قهوه رایگان دارند. برای راحتی میهمانان در هر یک از اتاق‌ها حمام اختصاصی مجهز به دوش، حوله، سشوار و سایر لوازم بهداشتی تعبیه شده است. برخی از اتاق‌های هتل برای بهبود اقامت شما دارای سرویس کتانی و پرده‌های خاموشی هستند. اتاق‌های این هتل با طراحی خاص، گزینه‌ای مانند بالکن یا تراس را نیز ارائه می‌دهند.
رستوران هتل

هتلAtana Hotel Dubai دارای ۳ رستوران است که انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه را ارائه می‌دهد. در بار هتل با انواع نوشیدنی‌های خوشمزه می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.
فاصله هتل آتانا دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا گردشگاه برج‌های دریاچه جمیرا: ۳.۹ کیلومتر
فاصله تا برج‌العرب: ۴.۵ کیلومتر
فاصله تا باغ معجزه دبی: ۸ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۱۴ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل آتانا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ سرویس فرنگی حمام
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
کافی نت اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC