02145323 02191004043

هتل گرند پالمیه تکسیم استانبول

هتل گرند پالمیه تکسیم استانبول
grand palmiye taksim hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل پالمیه واقع در منطقه تکسیم دارای 4 طبقه و 20 اتاق می باشد و در چند قدمی خیابان پرجنب ‌وجوش تقسیم و استقلال است که کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید زیادی را در خود جای داده است. می توانید از دسترسی رایگان وای فای در اتاق ها بهره مند شوید. همه اتاق ها دارای   مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، مینی بار، کمد لباس، تلفن، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حمام، حوله، دمپایی، سشوار و ... هستند. از اتاق خود می توانید از منظره شهر لذت ببرید.

پذیرش این هتل 3 ستاره به صورت 24 ساعته باز است. سایر امکانات عبارتند از غذا و نوشیدنی، خدمات نظافت از جمله سیستم خشکشویی، خدمات تجاری وعمومی، یک سالن مشترک، میز تور و انبار چمدان.

می توانید وعده های غذایی خود را در رستوران های اطراف مرکز میل کنید. در سالن صبحانه خوری هتل گرند پالمیه استانبول وعده صبحانه خوشمزه به صورت بوفه ای برای مهمانان تدارک دیده و سرو می شود. میهمانان می توانند در ساعات معین برای صرف صبحانه به رستوران مراجعه کرده و از خوراکی های سرد و گرم خوشمزه نوش جان کنند. بار نوشیدنی جات هتل نیز انواع میان وعده ها و نوشیدنی ها را برای مهمانان آماده می کند.

سرویس رفت و برگشت از هتل به فرودگاه استانبول (35 کیلومتر) در صورت درخواست و با هزینه اضافی ارائه می شود.

هتل پالمیه تکسیم با 15 دقیقه رانندگی تا میدان تقسیم و برج گالاتا، ترانسفر فرودگاهی (24 ساعته در دسترس) را برای هر وسیله نقلیه ارائه می دهد. می‌توانید با یک نوشیدنی در بار یا سالن استراحت کنید، این هتل همچنین 1.4 کیلومتر تا موزه پرا، 2.2کیلومتر تا کاخ دلما باغچه، 3.2 کیلومتر تا بازار بزرگ و 3.8 کیلومتر تا کاخ توپکاپی فاصله دارد. این هتل تنها یک پیاده روی کوتاه تا حمل و نقل عمومی دارد: ایستگاه تقسیم 7 دقیقه و ایستگاه توپخانه 15 دقیقه است.
امکانات و خدمات هتل گرند پالمیه تکسیم استانبول ‌
رستوران سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC