02145323 02191004043

هتل میراژ ورد مارماریس

هتل میراژ ورد مارماریس
mirage world hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه ای از امکانات رفاهی برای میهمانان ارائه می دهد. دارای 196 اتاق بوده و هر یک از اتاق ها دارای اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، یخچال و تهویه مطبوع دارند. اتاق های بزرگ با نور طبیعی و تهویه مطبوع پر می‌شوند. هر اتاق دارای حمام خصوصی با دوش می‌باشد. میز پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان نیز موجود است.

دارای یک استخر اجتماعی، عرشه آفتاب و صندلی های شزلون است. این مکان در مرکز مارماریس، در دسترس آسان به ساحل ایچملر واقع شده است. این اقامتگاه در یک منطقه تجاری، نزدیک اسپا و باشگاه تناسب اندام "لتویله" واقع شده است. هتل میراژ ورلد دارای استخر و همچنین جکوزی، حمام بخار و ماساژ است. فعالیت هایی مانند تیراندازی با کمان، دوچرخه سواری در کوهستان و اسکی روی آب نیز ارائه می شود.

یک رستوران صبحانه را به صورت بوفه سرو می کند. میهمانان می توانند از غذاهای انگلیسی در کافه بار "اوزیس" با 5 دقیقه پیاده روی از هتل لذت ببرند. کافه بار در محل قرار دارد و نوشیدنی های الکلی ارائه می دهد. زمانی که اینجا هستید، حتما از برخی از رستوران‌های آسیایی، از جمله تاج محل و رستوران هندی و چینی ماسالا دیدن کنید، که همگی در فاصله کوتاهی از هتل میراژ ورلد قرار دارند.

هتل میراژ ورلد مارماریس در 7 کیلومتری فواره های رقص واقع شده است. ساحل ایچملر در 300 متری، تپه عشاق مارماریس در 450 متری، پارک آتاتورک در 900 متری، تور ساحل ترنج در حدود 3 کیلومتری و فرودگاه دالالمان در 105 کیلومتری هتل قرار دارد.

امکانات و خدمات هتل میراژ ورد مارماریس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی بار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی تنیس
سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC