02145323 02191004043

هتل پوینت بیچ مارماریس

هتل پوینت بیچ مارماریس
point beach Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

درباره هتل Point Beach Hotel Marmaris


هتل پوینت بیچ در شهر مارماریس ترکیه واقع‌شده است. این هتل ۴ ستاره بوده و به دلیل پرطرفدار بودن در میان گردشگران و توریست‌ها سالانه مملو از مسافر می‌شود، مخصوصاً فصل تابستان که یکی از بهترین فصل‌ها برای سفر شهر مارماریس به شمار می‌رود، تعداد زیادی از توریست‌ها از سراسر جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این شهر می‌شوند و برای اقامتشان این هتل را انتخاب می‌کنند و یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرشان را تجربه می‌کنند. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی موردتوجه توریست‌ها قرار می‌گیرد، علاوه بر آن به دلیل نزدیکی به مرکز شهر نیز طرفداران خرید علاقه زیادی به رزرو این هتل دارند، زیرا به راحتی می‌توانند از مراکز خرید بازدید کرده و خرید کنند. از میان مسافران می‌توان گفت که برای زوج‌های جوان و خانواده‌ها یکی از بهترین مکان‌ها برای اقامت به شمار می‌رود، زیرا هم به ساحل نزدیک است و هم به مرکز خرید، همچنین چندین رستوران نیز در محوطه هتل Point Beach Hotel Marmaris وجود دارند. فرودگاه دالامان با ۹۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده است که از طریق شاتل فرودگاهی قابل‌دسترس است. با توجه به اینکه در هنگام سفر به شهر مارماریس می‌توانید از جاهای دیدنی و تاریخی نیز بازدید کنید، برخی از جاذبه‌ها عبارت‌اند از قلعه مارماریس، موزه مارماریس، پارک‌های آبی مارماریس و مراکز خرید مارماریس که همگی موردتوجه توریست‌ها و گردشگران قرار می‌گیرند.

امکانات عمومی هتل پوینت بیچ مارماریس


از امکانات عمومی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد که در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. همچنین در لابی می‌توانید از خشک‌شویی بهره‌مند شوید. در سراسر نقاط این هتل اینترنت وای فای ارائه می‌شود. در هنگام اقامت در این هتل برای دسترسی به طبقات مختلف می‌توانید سوار آسانسور شوید و برای مسافرانی که به‌وسیله ویلچر حرکت می‌کنند، امکانات رفاهی مناسبی در نظر گرفته‌شده است.

امکانات تفریحی هتل


از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد و لازم به ذکر است که انواع ورزش‌های آبی نیز در این استخر دایر شده است. مسافران نیز با پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌توانند از آن خدمات بهره‌مند شوند. با اقامت در هتل Point Beach Hotel Marmaris حدوداً ۲۰۰ متر تا ساحل فاصله خواهید داشت که برای رفت‌وآمد می‌توانید پیاده به ساحل دسترسی داشته باشید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


اتاق‌های موجود در داخل این هتل ۱۵۵ مورد هستند که ۱۱۵ اتاق با چشم‌انداز کامل از دریا و ۴۰ اتاق با چشم‌انداز محوطه هتل تعبیه‌شده است. مسافران نیز با اقامت در این هتل می‌توانند محیط اطراف خود را تماشا کنند و در ساحل لحظات خوشی را تجربه کنند. اتاق‌های موجود در داخل این هتل بسیار راحت بوده و اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد. در داخل واحدهای اقامتی هتل Point Beach Hotel Marmaris می‌توانید از صندوق امانات، تلویزیون با شبکه‌های ماهواره‌ای، تلفن، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی و سرویس بهداشتی و سیستم تهویه مطبوع هوا بهره‌مند شوید. همچنین در داخل واحدهای اقامتی مینی بار تعبیه‌شده که به‌صورت ۲۴ ساعته می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را شارژ کنید.

رستوران هتل


رستوران و بار موجود در داخل این هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای مسافران سرو می‌کنند و با پخش موسیقی دهه ۶۰ و ۷۰ خاطره‌انگیزترین لحظات را تجربه خواهید کرد. سرو غذا در ساعت مشخصی ارائه می‌شود که هر سه وعده به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌شود. برای صبحانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ صبح، برای ناهار از ساعت ۱۲ ظهر تا ۲ ظهر و برای شام از هفت و نیم عصر تا ۹ و نیمه‌شب باید به این رستوران هتل Point Beach Hotel Marmaris مراجعه کنید و با تماشای چشم‌انداز بی‌نظیری از دریا غذای موردعلاقه‌تان را میل کنید. برای سفارش انواع نوشیدنی نیز می‌توانید از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب اقدام کنید.

فاصله هتل پوینت بیچ مارماریس تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پلاژ عمومی مارماریس: ۵۰۰ متر
فاصله تا مرکز خرید بلو پورت مارماریس: ۷۰۰ متر
فاصله تا پارک آبی آتلانتیس: ۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه مارماریس: ۲.۸ کیلومتر
فاصله تا پارک ملی مارماریس: ۱۰.۸ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل پوینت بیچ ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال بار
استخر سرباز جکوزی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC