02145323 02191004043

هتل نوا پلازا پارک استانبول

هتل نوا پلازا پارک استانبول
nova plaza park hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل نوا پلازا پارک در منطقه بی اوغلواستانبول، ۱.۵ کیلومتری خیابان استقلال، ۱.۹ کیلومتری میدان تکسیم و ۲.۳ کیلومتری مرکز کنگره استانبول واقع شده است.

 از امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سالن پذیرایی ۲۴ ساعته و لابی همراه با اینترنت وای فای رایگان اشاره کرد که در کنار آن خدمات نگهبانی ۲۴ ساعته، بلیط و تبادل ارز برای مهمانان ارائه می‌گردد. واحدهای هتل نوا پلازا پارک دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت همراه با کانال‌های ماهواره‌ای، یخچال، کتری، دوش، سشوار و میز هستند. در این هتل حمام‌های اختصاصی نیز وجود دارند و منظره شهر از واحدهای این هتل به زیبایی قابل مشاهده است. همچنین، هر اتاق دارای یک محل نشستن است. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل امکاناتی چون آسانسور، صندوق امانات، پاسخگویی ۲۴ ساعته، نظافت روزانه، انبار نگهداری چمدان، صرافی، شاتل فرودگاهی، خشکشویی و اتوکشی را نیز فراهم کرده است.

باوجود مسلط بودن کارکنان هتل به زبان فارسی، ارتباط خوبی بین مسافران و کارمنان هتل برقرار است. همچنین امکان برق انداختن کفش‌هایتان در این هتل ممکن است. از جمله مزیت‌های برتر آن محسوب می‌شوند، مثل سوئیت‌های ماه‌عسل برای زوج‌ها، امکانات رفاهی بسیار خوب در اتاق‌های VIP و اتاق‌های ویژه بیماران مبتلا به آلرژی که همگی موجبات آسایش کامل مهمانان را فراهم می‌کند.

برج گالاتا ۳ کیلومتر و کاخ دُلمه باغچه ۳.۷ کیلومتر از هتل نوا پلازا پارک فاصله دارد. نزدیک‌ترین فرودگاه به این هتل، فرودگاه استانبول است و هتل خدمات شاتل فرودگاهی را با دریافت هزینه اضافی برای مهمانان تدارک می‌بیند. تنها در ۵۰۰ متری هتل می‌توانید به خیابان پرجنب و جوش استقلال بروید. به خیابانی که مملو از مراکز خرید است و می‌توانید معروفترین برندهای روز مانند زارا، نایکی و غیره را در آن بیابید. جالب است بدانید موقعیت هتل  از طرف زوج‌هایی که به استانبول سفر کرده‌اند، مورد پسند واقع شده است.

امکانات هتل
دسترسی برای سالمندان و معلولان/پارکینگ رایگان / اینترنت رایگان/  استخر سرپوشیده / استخر / ورود حیوانات خانگی ممنوع /آسانسور/  تلویزیون/صندوق امانات/ نظافت روزانه / اسپا (با هزینه) / باشگاه ورزشی / لباسشویی رایگان /  خشکشویی رایگان/ اتوی رایگان / رستوران / تهویه مطبوع /تبدیل ارز

امکانات و خدمات هتل نوا پلازا پارک استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار یخچال سرویس فرنگی
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC