02145323 02191004043

هتل آلان زافیرا دولوکس آنتالیا

هتل آلان زافیرا دولوکس آنتالیا
alan xafira deluxe Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 درباره هتل Xafira Deluxe Resort & Spa Alanya

هتل زافیرا دلوکس ریزورت اند اسپا از هتل‌های ۵ ستاره در شهر آلانیا واقع‌شده است. این هتل زیبا به دلیل دارا بودن ساحل اختصاصی در میان گردشگران و توریست‌ها طرفداران زیادی دارد و از نقاط مختلف جهان برای اقامتشان هتل زافیرا را انتخاب کرده و با خرید بلیط هواپیما عازم شهر آلانیا می‌شوند. این هتل زیبا به جاهای دیدنی مشهور آلانیا مانند غار داملاتاش، مرکز فرهنگی آلانیا و موزه خانه آتاترک آلانیا نزدیک است، همچنین سایر جاذبه‌های دیدنی مانند آکواپارک سی آلانیا و واتر پلنت.
امکانات عمومی هتل زافیرا دلوکس ریزورت اند اسپا آلانیا

هنگام در این هتل می‌توانید از اینترنت وای فای رایگان در تمامی نقاط اعم از اتاق‌ها، رستوران، مراکز تفریحی و ساحل بهره‌مند شوید. از خدمات دیگر می‌توان به خشکشویی اشاره کرد که در لابی هتل Xafira Deluxe Resort & Spa Alanya دایر شده است. بخش پذیرش نیز با خوش‌رویی در حال استقبال از مسافران هستند و در این بخش به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. محلی به عنوان پارکینگ در این هتل دایر شده تا مسافرانی که به وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. بخش اتاق چمدان نیز در لابی هتل دایر بوده و مسافرانی که قصد ترک هتل را دارند و تا زمان فرارسیدن ساعت پروازشان فرصت باشد، وسایلشان را می‌توانند به این اتاق بسپارند. پرسنل در این هتل به زبان انگلیسی، آلمانی، روسی و ترکی استانبولی مسلط بوده و با مسافران به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند. ممکن است سفرتان به این هتل به دلیل تجارت باشد که در این صورت در بخش بیزینس می‌توانید جلسات کاری‌تان را برگزار کنید. تمامی طبقات در این هتل از طریق آسانسور قابل‌دسترس هستند و مسافران در هر طبقه که مایل باشند، با خیال راحت می‌توانند اتاق موردنظرشان را رزرو کنند.
امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل نیز می‌توان به مرکز اسپا اشاره کرد که به سونا، اتاق بخار، حمام ترکی و مانیکور و پدیکور مجهز بوده و اینکه انواع ماساژها را می‌توانید در زمان خستگی دریافت کنید. همچنین محوطه هتل را باغ زیبایی فراگرفته و دو استخر در این هتل دایر شده‌اند که مسافران می‌توانند در استخر روباز شنا کنند، همچنین بر روی این استخر سرسره آبی تعبیه‌شده و در این بخش می‌توانید هیجان را تجربه کنید. استخر سرپوشیده نیز در هتل Xafira Deluxe Resort & Spa Alanya دایر بوده و برای علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود هر دو استخر را امتحان کنند. همچنین استخر دیگر نیز مخصوص کودکان بوده و بزرگسالان می‌توانند با خیال راحت شنا کنند. برای کودکان نیز اتاق بازی در نظر گرفته‌شده و برای ساعت‌ها می‌توانند در این بخش سرگرم شوند. باشگاه بدنسازی با مجهزترین دستگاه‌ها در این هتل وجود دارد و برای ورزش دوستان و کسانی که به فکر تناسب‌اندام خود هستند، گزینه مناسبی به شمار می‌رود. علاوه بر این‌ها، در محوطه هتل زافیرا انواع امکانات تفریحی دیگر مانند زمین والیبال، بیلیارد، مرکز خرید وجود دارند.
اتاق‌ها و امکانات آن‌ها

انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق خانواده با چشم‌انداز استخر و کوه، اتاق استاندارد، اتاق دوبل استاندارد. در داخل اتاق‌ها نیز سیستم تهویه مطبوع هوا تعبیه‌شده و مسافران می‌توانند اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنند. به دلیل وجود روم سرویس در اتاق‌های هتل Xafira Deluxe Resort & Spa Alanya می‌توانید انواع نوشیدنی و خوراکی را سفارش داده و در داخل اتاقتان میل کنید. به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها بهتر است مسافران این موارد را رعایت کنند.
رستوران هتل

در هتل زافیرا چهار رستوران دایر شده و مسافران می‌توانند انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و محلی را سفارش دهند. همچنین در کنار ساحل و استخر نیز کافی‌شاپ وجود دارد و انواع نوشیدنی سرو می‌کنند.
فاصله هتل زافیرا دلوکس ریزورت اند اسپا آلانیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا موزه باستان‌شناسی آلانیا: ۱۸.۸ کیلومتر
فاصله تا غار داملاتاش: ۱۹.۱ کیلومتر
فاصله تا آکوا پارک آلانیا: ۱۹.۱ کیلومتر
فاصله تا برج سرخ آلانیا: ۲۰.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه آلانیا: ۲۲.۴ کیلومتر
امکانات و خدمات آلان زافیرا دولوکس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته بار
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC