02145323 02191004043

هتل گت اینجوی آنتالیا

هتل گت اینجوی آنتالیا
get enjoy Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

درباره هتل Get Enjoy Hotels Antalya


هتل گت اینجوی با ساحل اختصاصی در منطقه بلدیبی آنتالیا واقع‌شده است. هتلی بی‌نظیر که در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مسافرانی که از نقاط مختلف جهان با خرید بلیط هواپیما عازم این منطقه می‌شوند. همچنین با موقعیت قرارگیری بسیار عالی خود در حال ارائه خدمات و امکانات بی‌نظیر به مسافران هستند. با توجه به اینکه این هتل در منطقه بلدیبی واقع‌شده است و تا ساحل بلدیبی نیز حدوداً ۲۰۰ متر فاصله دارد، همین امر سبب می‌شود تا به‌عنوان ساحل اختصاصی محسوب شود. پارک ساحلی بلدیبی نیز با یک کیلومتر فاصله از هتل Get Enjoy Hotels Antalya و فرودگاه آنتالیا با ۳۰ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده‌اند. با اقامت در این هتل می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی شهر آنتالیا مانند آکواریوم آنتالیا، پارک‌های آبی، باغ وحش آنتالیا و دروازه هادریانوس بازدید کنید. از میان امکانات مشهور این هتل می‌توان به دو استخر شنا، مرکز سلامتی و اسپا، پارکینگ رایگان و ساحل اختصاصی اشاره کرد.

امکانات عمومی هتل گت اینجوی آنتالیا


از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد تا مسافرانی که به‌وسیله ماشین شخصی سفر می‌کنند، از این پارکینگ بهره‌مند شوند. همچنین در میان سایر امکانات می‌توان به بار، کافی‌شاپ درعین‌حال به باغ اشاره کرد. بخش پذیرش این مجموعه به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و روم سرویس برای سفارش انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها دایر شده است. برای تبدیل ارز می‌توانید به صرافی موجود در این هتل سر بزنید و برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی منطقه می‌توانید از این هتل اتومبیل کرایه کنید. در هنگام اقامت در هتل Get Enjoy Hotels Antalya می‌توانید از خدماتی مانند خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی با هزینه مجزا بهره‌مند شوید. برای سپردن وسایل و چمدان می‌توانید به اتاق چمدان سرزده و در قسمت تور گردشگری نیز با جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و گردشگری این منطقه آشنا شوید. برای دسترسی به تمامی طبقات می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. برای بهره‌مندی از خدمات مربوط به زیبایی و آرایشی نیز می‌توانید به سالن آرایشی موجود در لابی بروید. با توجه به اینکه پرسنل در این هتل به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی استانبولی تسلط دارند، با تمامی مسافران به راحتی ارتباط برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق‌های موجود در داخل هتل گت اینجوی عبارت‌اند از اتاق دوبل استاندارد، اتاق تریپل استاندارد، اتاق دوبل اکونومی. هتل گت اینجوی شامل انواع اتاق بوده که در همه اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر کمد لباس، بالکن با چشم‌انداز باغ یا کوه بهره‌مند شوید. همه اتاق‌ها شامل سیستم تهویه مطبوع هوا، گاوصندوق و تلویزیون هستند. همچنین در داخل اتاق‌ها مینی بار تعبیه‌شده است که با هزینه مجزا در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. از پنجره اتاق‌ها می‌توان چشم‌انداز بسیار زیبایی از کوه و باغ را تماشا کنید. علاوه بر آن به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها افرادی که هتل Get Enjoy Hotels Antalya را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند، بی‌شک اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهند کرد. همچنین به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید به این امر توجه داشته باشند.

امکانات تفریحی هتل


ازلحاظ تفریح و سرگرمی می‌توان به استخر شنا اشاره کرد که دو استخر روباز دارد و هر دو استخر به‌صورت فصلی دایر می‌شوند. با توجه به اینکه هر دو استخر برای تمامی رده‌های سنی مناسب هستند، استفاده از آن‌ها نیز رایگان است. در کنار استخر می‌توانید از چترها و صندلی‌های آفتاب‌گیری بهره‌مند شوید. همچنین بر روی استخر دوم سرسره آبی نصب‌شده است که به‌عنوان پارک آبی بوده و یکی از لذت‌بخش‌ترین و مهیج‌ترین مکان‌های مربوط به این هتل همین‌جاست. برای ورزش دوستان نیز باشگاه بدن‌سازی دایر شده است. علاوه بر آن‌ها، برای سلامتی و سرگرمی مسافران هتل Get Enjoy Hotels Antalya حمام ترکی و سونا تعبیه‌شده است که در قسمت دیگر می‌توانید تنیس بازی کرده و لحظات خوشی را تجربه کنید. سایر سرگرمی‌ها نیز عبارت‌اند از موسیقی زنده، ایروبیک، پارک آبی، سرگرمی‌های عصرانه، کلاب کودکان و زمین‌بازی. لازم به ذکر است که در قسمت اسپای این هتل انواع ماساژ ارائه می‌شوند و برای بهره‌مندی از انواع ماساژها باید هزینه مجزا پرداخت کنید.

رستوران هتل


وعده صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس و حلال همه‌روزه در هنگام صبح ارائه می‌شود. دو رستوران در این هتل دایر شده‌اند که رستوران اول و اصلی انواع غذاهای بین‌المللی را در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد. رستوران بعدی با نام اسنک فعالیت داشته و انواع غذاهای بین‌المللی را در زمان‌های میان وعده به‌صورت سلف‌سرویس ارائه می‌دهد.

فاصله هتل گت اینجوی آنتالیا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا مسجد جامع بلدیبی: ۱۶۰ متر
فاصله تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا دینو پارک آنتالیا: ۵.۷ کیلومتر
امکانات و خدمات هتل گت اینجوی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی کافه بار حمام
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC