02145323 02191004043

هتل آرمونیا هالیدی ویلیج اند اسپا بدروم

هتل آرمونیا هالیدی ویلیج اند اسپا بدروم
armonia holiday village & spa Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

 هتل آرمونیا هالیدی ویلیج اسپا، یکی از هتل های ۵ ستاره خوب شهر زیبای ساحلی بدروم در ترکیه است که با فراهم آوردن امکانات رفاهی و تفریحی مرغوب و متنوع، اقامت خوش و خاطره انگیز برای مهمانان رقم می زند. هتل آرمونیا هالیدی در موقعیت مکانی بسیار خوبی از شهر بدروم واقع شده و به بسیاری از جاذبه های باستانی و تاریخی بودروم و سواحل بودروم دسترسی آسان دارد. مهمانان با اقامت در این هتل می توانند از ساحل اختصاصی هتل و امکانات مهیج و سرگرم کننده آن استفاده کنند. اقامت در هتل آرمونیا هالیدی بدروم بسیار شیرین و به یادماندنی خواهد بود. کارکنان این هتل تمام تلاششان را می کنند تا مهمانان را با خاطرات خوش و رضایت کامل بدرقه کنند.

در هتل آرمونیا هالیدی، امکانات متنوع و متعدد برای تفریح، آسایش و رفاه مهمانان در نظر گرفته شده اند، از جمله پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در سراسر هتل. در لابی بزرگ و باشکوه هتل امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، اتاق چمدان، آسانسور، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی و ... وجود دارند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی مستقر شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات آن ها است.
مهمانان می توانند در صورت داشتن هرگونه سوال، نیاز و یا برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، خدمات کانسرج، تبدیل ارز، خدمات اتو، خشکشویی و لباسشویی، خدمات شاتل فرودگاهی و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور، خوش برخورد و باحوصله هستند و از آن جایی که به زبان های انگلیسی، ترکی و روسی تسلط دارند، مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه هتل آرمونیا هالیدی فروشگاه هایی وجود دارند که مهمانان می توانند وسایل و لوازم مورد نیازشان را از آن ها تهیه کنند. ساحل اختصاصی، تراس آفتاب و فضای سبز طراحی شده در محوطه هتل از جمله امکانات عمومی زیبا و مورد استقبال مهمانان هستند. همچنین، لازم است مهمانان اطلاع داشته باشند که در این هتل حیوانات خانگی پذیرش نمی شوند.

در این هتل مهمانان می توانند با بهره مندی از امکانات تفریحی و سرگرمی متنوع و متعدد گذر زمان را احساس نکنند. همانطور که پیش تر اشاره گردید، هتل دارای ساحل اختصاصی است که تفریحات ساحلی متنوع نظیر قایقرانی، موج سواری و ... برای مهمانان فراهم آورده است. همچنین، مهمانان می توانند از شنا و حمام آفتاب در ساحل اختصاصی لذت ببرند. در داخل هتل نیز مهمانان می توانند از امکانات تفریحی و سرگرم کننده مانند مینی گلف، دارت، کارائوکه، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی، زمین تنیس، تفریحات عصرانه، تفریحات شبانه و ... بهره مند شوند. البته که کودکان فراموش نشده اند و برای آن ها نیز زمین بازی در نظر گرفته شده تا بتوانند به بازی بپردازند. در داخل هتل استخر روباز وجود دارد که به طور رایگان قابل استفاده است.
در کنار استخر تخت و چتر آفتاب تعبیه شده اند تا مهمانان از حمام آفتاب نهایت لذت را ببرند. استخر دارای سرسره است که هیجان آب تنی و آب بازی در روزهای گرم آفتابی را دوچندان می کند. مرکز اسپای هتل و خدمات ماساژ ارائه شده در آن برای رفع خستگی و ریلکسیشن فوق العاده هستند. سونا و حمام ترک نیز از جمله خدماتی هستند که توصیه می شود مهمانان حتما امتحان کنند. مهمانانی که حتی در سفر به سلامت و تناسب اندامشان اهمیت می دهند، می توانند از سالن بدنسازی هتل برای انجام تمرینات روزانه شان استفاده کنند. خانم ها و آقایانی هم که دوست دارند در طول سفر زیبا و مرتب به نظر برسند، می توانند به سالن زیبایی هتل مراجعه کرده و از خدمات زیبایی و مراقبتی آن بهره مند شوند.

امکانات و خدمات هتل آرمونیا هالیدی ویلیج اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ
استخر سرباز ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC