02145323 02191004043

هتل مای الا ریزورت اند اسپا بدروم

هتل مای الا ریزورت اند اسپا بدروم
my ella resort & spa hotel Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل مای الا ریزورت اند اسپا مکانی ممتاز و برگزیده برای مشکل‌ پسندانی که خود را لایق برترین‌ها می‌دانند. انبوهی از امکانات رفاهی و تجهیزاتی مدرن برای انجام فعالیت‌هایی تفریحی در دسترس مهمانان هتل مای الا هتل ریزورت اند اسپا قرار خواهد گرفت. برای دوستداران ورزش شنا، دو استخر مجزا در محوطه داخلی و خارجی هتل گنجانده شده است تا آب‌تنی و آرمیدن در آب‌ به جزئی جدانشدنی از برنامه روتین آن‌ها در طول اقامت در هتل مبدل گردد. استخر سرپوشیده هتل از محیطی بسیار پاکیزه و استریل تشکیل شده است، حال‌آنکه استخر روباز هتل با وسعتی بسیار بزرگ، امکان شناور شدن در آب‌های زلال و کریستالی را در حین تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از دریای بی‌کران و باشکوه اژه فراهم کرده است. برای کسانی که به سلامت جسمانی و روانی خود اهمیت زیادی می‌دهند، فضای مناسبی تحت عنوان مرکز سلامت و اسپا در محوطه هتل ایجاد گردیده است. در این مرکز، تنش و فشار روانی از ذهن جوانان کاسته می‌شود و قوای جوانی به سالمندان بازمی‌گردد. مرکز تناسب‌اندام هتل با امکانات مدرن و فضای دوستانه خود قادر است روحیه رقابت‌طلبی و حس ورزش دوستی را در هر گردشگری پرورش دهد و سوزاندن کالری را به تفریحی دل‌انگیز مبدل سازد.

فضای داخلی یکایک واحدهای اقامتی هتل مای الا ریزورت اند اسپا بسیار دل‌باز و به سبک و سیاقی ساده و همه‌پسند طراحی شده است. چیدمان بی‌نقص اسباب و وسایلی شیک و مدرن، جلوه بسیار زیبایی به دکور واحدها بخشیده و محیط باصفا و دلپذیری را برای اقامتی طولانی‌مدت فراهم کرده است. وجود تجهیزاتی از قبیل: قهوه ساز، تلویزیونی ماهواره‌ای، تهویه مرکزی و مبلمانی شیک و تختخواب‌هایی راحت، همگی در کیفیت اقامت در این هتل نقش مؤثری را ایفا کرده‌اند. ناگفته نماند که واحدهای اقامتی هتل مای الا ریزورت اند اسپا در طرح‌های مختلفی چون اتاق‌هایی با بالکن و چشم‌انداز دریا، اتاق‌هایی بزرگ و سوپریور بدون نمای دریا و اتاق‌هایی سوپریور با نمای دریا و تمامی امکانات واحدهای استاندارد به خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت ارائه خواهد گشت.

امکانات و خدمات هتل مای الا ریزورت اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC