02145323 02191004043

هتل لابراندا مارس مارماریس

هتل لابراندا مارس مارماریس
labranda mares hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

لابراندا مارس مارماریس همانند دیگر پنج ستاره‌های شهرهای ساحلی ترکیه دارای ساحل اختصاصی است. در فاصله 4 دقیقه ای از ساحل جزیره قرار گرفته، که میهمانان می توانند با خیال راحت در کنار دریا حمام آفتاب بگیرند  در مقایسه با بسیاری از هتل‌های این چنینی دارای ساحل اختصاصی، این هتل فاصله بسیار کمی با دریا داشته و درست بر کناره آن ایجاد شده است. با وجود قرارگیری بر لبه دریا، می‌توانید با ده دقیقه پیاده‌روی به یک ساحل عمومی نیز دسترسی داشته باشید. شنا کردن، ورزش‌های ساحلی مثل والیبال، خوردن و نوشیدن، دراز کشیدن همراه با تماشای منظره زیبای رو به رو و دیگر فعالیت‌های دست جمعی ، شما را برای ساعت‌ها سرگرم خواهد کرد.

مبلمانی چند نفره به همراه میز در گوشه گوشه محیط روباز مجموعه دیده می‌شود. از تراس هتل قادر به دیدن محیط اطراف خواهید بود.

تعدادی بار در مجموعه وجود دارد تا در هر زمان قادر به میل کردن یک نوشیدنی گوارا باشید. برای سرو نوشیدنی‌های گرم به کافی شاپ و برای خوردن میان وعده در طول روز به اسنک بار بروید. با درخواست، رستوران‌ها غذاهای مورد علاقه‌ شما را نیز طبخ خواهند کرد! در منوی رستوران‌های هتل لابراندا مارس مارماریس فهرست غذاهایی مخصوص کودکان دیده می‌شود.

مرکز اسپای هتل مجهز به سونا، جکوزی، حمام ترکی و البته، اتاق‌های ماساژ است. در طول روز می‌توانید خود را با فعالیت‌هایی همچون تنیس روی میز، دارت یا بیلیارد سرگرم نگه دارید. اگر به صورت روتین اهل ورزش کردن هستید، از برنامه ورزشی خود دور نمانده و با رفتن به مرکز تناسب اندام هتل، از لوازم و تجهیزات مدرن آن برای فعالیت‌هایی همچون بدنسازی یا ورزش‌های هوازی بهره ببرید. در صورتی که یک رویداد ورزشی مهم در حال برگزاری باشد، مسئولان هتل آن را در قسمتی قابل تماشا برای همه پخش می‌کنند. اجرای برنامه‌های زنده مانند پخش موزیک زنده شما را برای ساعت‌ها سرگرم نگه خواهد داشت. این برنامه‌ها توسط تیم اختصاصی هتل متشکل از افرادی حرفه‌ای و باتجربه، اجرا می‌شوند. اگر آرامش و دوری از هیاهو را ترجیح می‌دهید، هیچ جا بهتر از کتابخانه اختصاصی هتل برایتان وجود ندارد.

در کنار استخرهای روباز، نیمکت‌هایی قرار گرفته است تا بعد از شنا کردن بتوانید همزمان با گرفتن حمام آفتاب، نوشیدنی مورد علاقه‌تان را میل کنید. این اتفاق به لطف وجود پول بار میسر می‌شود. لابراندا مارس از جمله پنج ستار‌ه‌های دارای زمین تنیس است. از آن جایی که هتل درست بر لبه دریا واقع شده و به بخشی اختصاصی و منحصربه‌فرد از ساحل دسترسی دارد، امکان اجرای فعالیت‌ها و ورزش‌های مختلف همچون اسکی روی آب، شنا کردن، غواصی در اعماق، قایق سواری و شیرجه ارتفاع میسر است. بهتر است با شرکت در این همه برنامه همه انرژی خود را تخلیه نکرده و برای نایت کلاب، خود را سر حال نگه دارید.

برای کودکان زمین بازی مخصوصی ایجاد شده است تا آن‌ها نیز بتوانند به سهم خود از تور مارماریس

. لذت ببرند

 وجود استخری مخصوص برای آن‌ها به والدین اجازه می‌دهد بدون نگرانی به کودکان اجازه آب تنی بدهند. پخش برنامه‌های کودک از تلویزیون داخل اتاق‌ها امکان‌پذیر است. وجود کلابی سرپوشیده همراه با مربیانی حرفه‌ای به همراه یک زمین بازی غیر مسقف انرژی کودکان را خالی کرده و آن‌ها را به خواب می‌برد تا بتوانید با خیالی راحت، همراه همسر خود از امکانات مجموعه بهره ببرید! با این حال در هر زمان می‌توانید کودکان را به قسمت مخصوص نگهداری از آن‌ها سپرده و همراه همسر خود از هتل خارج شوید یا در برنامه‌های خاصی شرکت کنید .

از اینجا تا مرکز شهر مارماریس فاصله‌ای 3 کیلومتری وجود دارد. فاصله تا فرودگاه دالامان 100 کیلومتر است که لزوم هماهنگ کردن شاتل فرودگاه را نشان می‌دهد. شاتل فرودگاه را برای شما هماهنگ میشود تا رفت و آمد راحت و آسوده‌ای بین هتل و فرودگاه داشته باشید. در صورتی که برای رفت و آمد راحت به شهر تصمیم به کرایه خودرو گرفتید، می‌توانید آن را بدون پرداخت هزینه‌ای اضافی در پارکینگ اختصاصی هتل قرار بدهید. برخلاف پارکینگ رایگان دیگر هتل‌ها، اینجا مسقف و کاملا ایمن است .

با استفاده از خودرو، تا بازار بزرگ شهر، فقط 5 دقیقه فاصله وجود دارد. با طی 2.3 کیلومتر به پارک آبی دریم آکوآ خواهید رسید. برای تماشای نمایش‌های زیبا در سالن آمفی تئاتر اصلی شهر باید 4 کیلومتر بپیمایید. فاصله تا پنجشنبه بازار و قلعه مارماریس نیز همین میزان است. مسافت تا موزه مارماریس و مجسمه آتاتورک در این شهر چند صد متر افزایش پیدا کرده و به حدود 4.5 کیلومتر می‌رسد. اگر به جای سکوت و آرامش دوست‌دار تعامل با بقیه و شرکت در فعالیت‌های گروهی هستید، علاوه بر گذران وقت در ساحل اختصاصی هتل، رفتن به ساحل عمومی آن را نیز فراموش نکنید.

طبق انتظار از پنج ستاره‌ای بزرگ همچون هتل لابراندا مارس مارماریس کارکنان بخش پذیرش آن، که قادر به صحبت به زبان‌های روسی، هلندی، ترکیه‌ای، آلمانی و انگلیسی هستند، طی 24 ساعت شبانه روز در دسترس قرار داشته و به درخواست‌های شما پاسخ خواهند داد. یک فروشگاه کوچک در مجموعه وجود دارد تا بتوانید در هر زمان، اجناس مورد نیاز را خریداری کنید. برای رفت و آمد راحت و استفاده معلولان از امکانات هتل، راهکارهایی در نظر گرفته شده است .

امکانات هتل :

استقبال فرودگاه ، اینترنت بی سیم ، آلارم بیدار باش ، تاکسی سرویس در هتل ،تالارهای چند منظوره ، ترانسفر فرودگاهی ،حمام ترک ، حمل چمدان به اتاق و بالعکس، خدمات تور شهری و تفریحی ، خشکشویی

دفتر خدمات مسافرتی ، روم سرویس 24 ساعت ، پذیرش 24 ساعته ، ساحل اختصاصی ، سالن کنفرانس ، صبحانه بوفه ، صندوق امانات ، فضای سبز ،کافی نت ، خدمات لابی ،سرگرمی و موزیک در لابی ، مترجم برای مهمانان خارجی ،تهویه مطبوع ،سشوار ،سنسورهای دود یاب/ضد حریق ،مسواک، خمیر دندان و صابون ،اتاق بازی برای کودکان ،پارک کودک ،استخر روباز ،بیلیارد ،تنیس روی میز ،جکوزی ،زمین تنیس ، سالن بدنسازی ، سالن ورزشی ،ماساژ ،مجتمع ورزشی و تفریحی ، مرکز اسپا و سلامتی ،رستوران سنتی ، کافی شاپ

تراس ، ماهواره ،سرویس بهداشتی در راهرو ،خدمات خانه‌داری ، روزنامه 
امکانات و خدمات هتل لابراندا مارس مارماریس ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز باشگاه بدنسازی
پارک آبی سالن بازی کودکان
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC