02145323 02191004043

هتل اج کریک ساید دبی

هتل اج کریک ساید دبی
edge creekside Hotel dubai
درجه هتل:
دبی
درباره هتل Edge Creekside Hotel Dubai

هتل اج کریک ساید از هتل‌های ۴ ستاره در منطقه مشهور دیره در دبی است. این هتل موقعیت قرارگیری بسیار خوبی داشته و برای سفر از گزینه‌های مناسب به شمار می‌رود، به‌طوری‌که در میان مسافران این می‌توان به تمامی رده‌های سنی برخورد کرد، مخصوصاً زوج‌های جوان در هنگام خرید بلیط هواپیما علاقه زیادی به رزرو این هتل دارند. با توجه به محل قرارگیری این هتل تا مسجد بزرگ حدوداً ۵ کیلومتر فاصله وجود دارد. همچنین مرکز تجارت جهانی دبی نیز با ۷ کیلومتر فاصله و فواره دبی با ۱۰ کیلومتر فاصله از این هتل قابل‌دسترس هستند. از نزدیک‌ترین فرودگاه‌ها به هتل Edge Creekside Hotel Dubai می‌توان به فرودگاه بین‌المللی دبی اشاره کرد که با ۳.۵ کیلومتر فاصله از این هتل واقع‌شده و برای دسترسی به آن می‌توانید از شاتل فرودگاهی بهره‌مند شوید. از امکانات مشهور ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنا، اینترنت وای فای رایگان، پارکینگ رایگان، باشگاه بدن‌سازی مجهز، مرکز سلامتی و اسپا اشاره کرد.
امکانات عمومی هتل اج دبی

از میان امکانات ارائه‌شده در این هتل می‌توان به پارکینگ اختصاصی رایگان اشاره کرد، همچنین خدمات باربری و اینترنت وای فای رایگان نیز در سراسر نقاط هتل قابل‌دسترس هستند. در بخش پذیرش به‌صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و خدماتی مانند روم سرویس و تبدیل ارز نیز برای میهمانان در این هتل در نظر گرفته‌شده است. برای دسترسی به طبقات مختلف هتل Edge Creekside Hotel Dubai آسانسور تعبیه‌شده است و برای سپردن وسایلتان می‌توانید به اتاق چمدان موجود در لابی سر بزنید. برای برگزاری جلسات کاری و استفاده از فکس و فتوکپی می‌توانید به مرکز بیزینس این هتل سر زده و با پرداخت هزینه مجزا از این خدمات بهره‌مند شوید. برای مسافرانی که مشکلات حرکتی دارند، امکانات رفاهی مناسبی تعبیه‌شده است. پرسنل در این مجموعه به زبان انگلیسی تسلط داشته و با مسافران به خوبی برخورد می‌کنند.
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل

در داخل هتل اج در دبی انواع گوناگونی اتاق وجود دارد که مسافران می‌توانند بر اساس سلیقه، بودجه و تعداد نفراتشان اتاق مورد نظر را انتخاب کنند. انواع اتاق‌ها عبارت‌اند از اتاق کینگ دلوکس، اتاق توئین دلوکس، اتاق کینگ سوپرییر، اتاق توئین سوپرییر، اتاق کینگ پریمیوم، سوئیت یک خوابِ و سوئيت دو خوابِ. اتاق‌های موجود در داخل هتل اج مجهز به کتری برقی بوده و اینکه می‌توانید از حمام اختصاصی موجود در داخل اتاق‌ها بهره‌مند شوید. در همه اتاق‌ها تلویزیون و سیستم تهویه مطبوع هوا قرار داده‌شده است. برخی از اتاق‌ها نیز دارای فضای نشیمن هستند. واحدهای اقامتی موجود در داخل هتل Edge Creekside Hotel Dubai گاوصندوق داشته و با خیال راحت می‌توانید وسایل ارزشمند خود را داخل آن قرار دهید. سایر امکانات موجود در این اتاق‌ها عبارت‌اند از سیستم سرمایشی و گرمایشی، فرش و امکانات اتوکشی. همچنین به دلیل عایق صدا بودن دیوارها و پنجره‌ها اقامتی همراه با آرامش را تجربه خواهید کرد و اینکه به دلیل ممنوعیت استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها افراد سیگاری باید این مورد را رعایت کنند.
امکانات تفریحی هتل

از امکانات تفریحی ارائه‌شده در این هتل می‌توان به استخر شنای روباز اشاره کرد که لحظات خوشی را تجربه خواهید کرد. این استخر در طول سال دایر بوده و برای تمامی رده‌های سنی مناسب است. استفاده از استخر روباز هتل اج رایگان است. سایر فعالیت‌های سرگرم‌کننده در این هتل عبارت‌اند از کلاب کودکان و نگهداری از کودکان خردسال با هزینه مجزا. همچنین باشگاه بدن‌سازی مجهز همراه با مرکز اسپا در هتل Edge Creekside Hotel Dubai دایر شده‌اند که این مرکز شامل سونا، جکوزی داغ، اتاق بخار و انواع ماساژ است. توجه داشته باشید که برای بهره‌مندی از این امکانات باید هزینه مجزا پرداخت کنید.
رستوران هتل

رستوران موجود در داخل این هتل در زمان وعده‌های غذایی انواع غذاهای بین‌المللی و آسیایی را در زمان ناهار و شام به‌صورت منویی ارائه می‌دهد. این رستوران Halo Halo نام داشته و از میهمانان میزبانی می‌کند.
فاصله هتل اج کریک ساید دبی تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

فاصله تا کریک دبی: ۷۰۰ متر
فاصله تا قاب دبی: ۶.۳ کیلومتر
فاصله تا برج خلیفه: ۸.۴ کیلومتر
فاصله تا فواره دبی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید دبی مال: ۱۰.۲ کیلومتر
امکانات و خدمات اج کریک ساید ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی
سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC