02145323 02191004043

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی

هتل جمیرا زعبیل سرای دبی
jumeirah zabeel saray hotel Hotel dubai
درجه هتل:
دبی

 معرفی هتل 5 ستاره جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز
هتل جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز (Jumeirah Zabeel Saray Royal Residences ) یک هتل پنج ستاره در دبی در کشور امارات است . 

نزدیک ترین مرکز خرید به هتل جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز مرکز تجاری دبی مارینا مال است و این هتل با پارک آبی آتلانتیس دبی 5.1 km فاصله دارد. از نظر مسافران هتل جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز بیشترین امتیاز این هتل مربوط به امکانات (9.1 از 10) و کمترین امتیاز این هتل وای فای غیر رایگان (5 از 10) می باشد . این هتل میانگین امتیاز کلی خوب (8.9 از 10) را کسب کرده و ارزش خرید آن (8.2 از 10) می باشد. از جمله امکانات هتل جمیرا زعبیل دبی سرای رویال رزیدنسز می توان به پارکینگ ، 5 رستوران ، سرویس اتاق ، مرکز تناسب اندام ، اتاق های سیگار ممنوع ، فامیلی روم ، اینترنت ، اسپا ، دید ساحل ، 3 استخر ، اشاره کرد.

این هتل دارای استخر باشکوه می باشد که در بین باغ های استوایی قرار دارد. با تاثیر از سبک عثمانی، ویلا ها قابلیت دسترسی به ساحل اختصاصی را دارند.
مرمر ترکی، چوب سیاه غنی و سرامیک خارجی هم بخش هایی از دکوراسیون آن می باشد. اتاق ها دارای نشیمن کامل با پذیرایی و آشپزخانه کاملا مجهز می باشد. اتاق ها به یک تراس بزرگ که مشرف به استخر می باشد باز می شود.

میهمانان می توانند از انواع غذاهای هتل در رستوران لبنانی، هندی یا فرانسوی لذّت ببرند. نوشیدنی ها در بار Voda و سایر سالون های هتل سرو می شود.

مرکز اسپای Talise هم انواع گزینه ها، شامل ماساژ کامل بدن و صورت ارائه می نماید. همچنین یک باشگاه مدرن که به مجهز به بهترین دستگاه های ورزشی می باشد به همراه استخر روباز در نظر گرفته شده است.

مجتمع تجاری امارات مال با خودرو 25 دقیقه از هتل زعبیل سرای فاصله دارد. دبی مارینا، با کیوسک ها و تفرجگاهش، 20 دقیقه از اینجا فاصله دارد. وای فای و پارکینگ رایگان هم موجود می باشد.

جزایر نخلی جمیرا مکان مناسبی برای مسافرین علاقمند به استراحت، ساحل و خرید برند های لوکس می باشد.

امکانات و خدمات هتل جمیرا زعبیل سرای دبی ‌
رستوران آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار حمام
استخر سرباز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC