02145323 02191004043

هتل هیلتون دالامان ریزورت اند اسپا مارماریس

هتل هیلتون دالامان ریزورت اند اسپا مارماریس
hilton dalaman resort & spa hotel Hotel marmaris
درجه هتل:
مارماریس

هتل هیلتون دالامان در یک ساحل شنی خصوصی با موقعیتی غبطه‌انگیز در حاشیه رودخانه دالامان، دریای اژه و دریای مدیترانه، به راحتی از فرودگاه بین‌المللی دالامان، در فاصله کوتاهی از روستای ساریگرمه و نزدیک به جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مانند کاونوس، تالاب آبی قابل دسترسی است. این استراحتگاه شامل 10 استخر روباز، 7 رستوران و یک مرکز اسپا گسترده است. یک اسپای بزرگ، حمام ترکی، مراقبت از پوست و انتخابی از 538 اتاق و سوئیت لوکس. در مجموع ده استخر و دو پارک آبی در سراسر استراحتگاه در اختیار خانواده ها، زوج ها و بازدیدکنندگان از هر سنی است.

اتاق‌هایی با دکوراسیون مدرن و شیک ارائه می‌دهد. هر اتاق دارای تلویزیون LCD، تهویه مطبوع و بالکن است. برخی از اتاق ها منظره دریا یا کوه نیز دارند.

رستوران‌ها طعم‌های منحصربه‌فردی را با گزینه‌های غذاخوری آلاکارته و بوفه سرو می‌کنند. می‌توانید وعده‌های غذایی خود را در اتاق‌های غذاخوری شیک میل کنید و از میان انواع نوشیدنی‌ها در بارهای هیلتون انتخاب کنید.

در اسپا Elysion، پس از تجربه طیف وسیعی از درمان های بدن، از استرس خلاص شده و آرامش خواهید داشت. همچنین یک حمام ترکی برای حمام حباب‌دار یا ماساژ آرامش‌بخش در دسترس است. امکانات متنوعی مانند درمان های زیبایی، خشک شویی، خشکشویی، تنیس و غواصی نیز با هزینه اضافی ارائه می شود.

علاوه بر این، گزینه Ultra-All-Inclusive تضمین می‌کند که هیچ غافلگیری ناخوشایندی با صورت‌حساب اضافی در هنگام چک‌اوت وجود ندارد.

امکانات و خدمات هتل هیلتون دالامان ریزورت اند اسپا مارماریس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق نگهداری بچه مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC