02145323 02191004043

هتل ارماس بیج آنتالیا

هتل ارماس بیج آنتالیا
armas bech Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا

درباره هتل Armas Beach Antalya


هتل آرماس بیچ هتلی است، مملو از آرامش و رو به آبی دریای آنتالیا که در عین حال مقرون به صرفه نیز می‌باشد. هتل آرماس بیچ دارای بهترین امکانات و شرایط است که در سال ۲۰۱۸ بازسازی شد است.

امکانات رفاهی هتل


این هتل که فرصت آبتنی و شنا در استخری روباز را در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، دارای سونا و بخش اسپا نیز بوده و با استفاده از آنها، نقش هنرمندانه‌ای در نشاط و شادابی مهمانانش ایفا می‌کند. اگر بخواهیم مهم‌ترین عنصر این هتل را در پذیرائی از مهمانان را پیدا کنیم، باید به اتاق‌های مدرن و کم‌نظیر آن برویم. اتاق‌هایی که نه تنها با اثاثیه فوق‌العاده شیک و زیبا و رنگ‌های آرامش‌بخش تزئین شده‌اند، بلکه دارای تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم رایگان و تلویزیون نیز هستند. استفاده از حمام این اتاق‌ها هم در رفع خستگی مهمانان بسیار مهم و کاربردی به نظر می‌رسد. برای رفاه بیشتر مسافران، هتل Armas Beach آنتالیا امکاناتی چون اجاره خودرو، مغازه خرید سوغاتی، صندوق امانات، آسانسور، شاتل فرودگاهی، آرایشگاه، خشکشویی و اتوکشی فراهم کرده است.

رستوران هتل


بخش دیگری از زیبایی‌های اقامت در هتل Armas Beach Antalya به رستوران این هتل محدود می‌شود. رستورانی که تبحر فوق‌العاده‌ای در پخت انواع غذاهای ترکیه‌ای و بین‌المللی داشته و با شور و شوق خاصی این غذاها را برای مهمانانش سرو می‌کند. البته از لذت حضور در کافی شاپ هتل آرماس بیچ هم به هیچ وجه نمی‌توان صرف نظر کرد.

موقعیت مکانی هتل


در فاصله ۱ کیلومتری از هتل آرماس بیچ می‌توانید به ساحل مرکزی و عمومی باتی (Bati) بروید و از انواع نوشیدنی و غذاها استفاده کنید یا به تفریحات آبی مانند شنا بپردازید و یا از تماشای غروی آفتاب بر روی شن های طلایی و گرم ساحل لذت ببرید. برای تجربه یک سفر خاطره‌انگیز به شهر آنتالیا می‌توانید از امکانات تفریحی هتل هتل آرماس بیچ می‌توانید از پینگ پونگ، دارت و غواصی برای لذت بیشتر استفاده کنید.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل آرماس بیچ آنتالیا


فاصله هتل تا ساحل کمر: ۱۵۰ متر
فاصله هتل تا تفرجگاه ساحلی کمر: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل و پارک مونلایت: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دره گوینوک: ۷.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک ساحلی بلدیبی: ۱۰.۴ کیلومتر
امکانات و خدمات ارماس بیج ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی ماساژ
استخر سرباز باشگاه بدنسازی تنیس
پارک آبی
اینترنت بیسیم در لابی (شارژ جداگانه) اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم در اتاقها (شارژ جداگانه)
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC