02145323 02191004043

هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا

هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا
miarosa kemer beach hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا

هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا هتلی 5 ستاره که ۴۰ دقیقه با فرودگاه شهر آنتالیا فاصله دارد. این هتل  تقریباً در 5 کیلومتری غرب کمر در ساحل جنوبی ترکیه، از 3 بلوک تشکیل شده است و در زمینی به مساحت 9 هکتار با ساحل اختصاصی 350 متر، که با مترو به هم متصل است، واقع شده است. این هتل دارای 361 اتاق میباشد.

این هتل شیک و مجلل با پس زمینه ای کوهستانی در 50 کیلومتری مرکز شهر آنتالیا قرار دارد. این هتل دارای یک ساحل اختصاصی نیز میباشد.

  • امکانات کلی هتل شامل:
    1. پذیرش 24 ساعته
    2. تهویه مطبوع در فضاهای عمومی
    3. منطقه ساحلی خصوصی
    4. منطقه سیگار کشیدن
    5. درمان های اسپا
    6. استخر آب گرم سرپوشیده
    7. استخر روباز آب شیرین
    8. حمام ترکی (حمام)
    9. پارکینگ ایمن
    10. اینترنت سیمی

در این هتل‌ اتاق‌هایی مخصوص افراد سیگاری هم تعبیه شده است. در هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا نظافت با استفاده از مدرن‌ترین تجهیزات هتلداری انجام می‌شود.

پرسنل هتل به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و روسی مسلط می‌باشند.

در هتل میاروسا یک حمام ترکی مجهز با معماری دوره عثمانی برای استفاده مسافران ساخته شده است. در اتاق‌های این هتل که با ترکیب معماری ترکی و مدرن طراحی شده کف همه اتاق از جنس پارکت و اتاق‌ها مجهز به بالکن می‌باشند.

از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل می‌توان به سشوار، تلویزیون، سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی، مینی بار، دوش، تلفن، اینترنت، سرویس فنجان چای و قهوه و صندوق امانات اشاره کرد. درسرویس‌های این هتل لوازمی از جمله لوازم بهداشتی رایگان، سرویس فرنگی، حوله و سشوار و روشویی در دسترس می‌باشد، در اتاق‌های هتل کمد لباس و در بالکن هر اتاق میز و صندلی برای استفاده مسافران قرار داده‌اند.

امکانات و خدمات هتل میاروسا کمر بیچ آنتالیا ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس اجاره دوچرخه
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC