02145323 02191004043

هتل نوا پلازا کریستال استانبول

هتل نوا پلازا کریستال استانبول
nova plaza crystal & spa hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل نوا پلازا کریستال در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم، دارای 215 اتاق و 6 سوئیت در 11 طبقه است که توسط 3 آسانسور قابل دسترسی میباشد. پذیرش 24 ساعته، و هتل شامل رختکن و صرافی نیز میباشد. اتاق ها بزرگ هستند و دارای سیستم تهویه مطبوع،  میز کار، تلویزیون ماهواره ای، سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، اتاق خواب جداگانه، اتاق نشیمن مبله، یخچال، مینی بار، چای و قهوه ساز میباشد.

اسپای هتل همچنین دارای یک آبگرم مجهز است که میهمانان می توانند پس از یک روز جلسه یا گشت و گذار از استخر سرپوشیده و سونا استفاده کنند.

انواع مختلف ناهار خوری در دسترس است، از جمله یک اتاق غذاخوری، یک کافه و یک کافی شاپ. میهمانان می توانند در رستورانی با تهویه مطبوع و فضای غیرسیگاری غذای خود را میل نموده و لذت ببرند.

بوتیک ‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و بارهای زیادی در اطراف هتل موجود است. ایستگاه های تراموا و اتوبوس نزدیک به هتل هستند و همچنین دسترسی آسان و فاصله نسبتا کمی تا مراکز خرید جواهر و نیشانتاشی، مرکز همایش لطفی کردار، مرکز کنگره استانبول، تالار کنسرت جمال رشید ری، تئاتر محسن ارطغرل و فرودگاه استانبول دارد.

امکانات و خدمات هتل نوا پلازا کریستال استانبول ‌
رستوران تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات سشوار ماساژ پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC