02145323 02191004043

هتل یورو پلازا استانبول

هتل یورو پلازا استانبول
euro plaza hotel Hotel istanbul
درجه هتل:
استانبول

هتل یورو پلازا استانبول هتلی چهار ستاره در منطقه بی‌اوغلو و در نزدیکی مرکز شهر است. این هتل در سال ۱۹۹۷ ساخته شده است و ظرفیت پذیرایی از ۲۰۰ مهمان را دارد. این هتل در فاصله کمی از میدان تکسیم، برج گالاتا و موزه‌های مختلف استانبول قرار گرفته است.

هتل یورو پلازا استانبول دارای ۱۵۸ اتاق و سوئیت است؛ برخی از این واحدها دارای چشم‌انداز دریا هستند و امکاناتی مانند فضای نشیمن، میز و حمام اختصاصی دارند. با اقامت در این هتل می‌توانید از امکاناتی چون سالن کنفرانس، یک استخر سرپوشیده و یک استخر روباز، سونا، جکوزی، حمام ترکی و باشگاه تناسب اندام بهره‌مند شوید.

رستوران هتل که بر روی بام قرار دارد ۱۵۰ نفر ظرفیت دارد و انواع غذاهای محلی، ایتالیایی، دریایی و بین المللی را میتوانید میل کنید.

امکانات هتل شامل  حمام اختصاصی با دوش مخصوص و وان، سشوار، حوله، لوازم آرایشی و بهداشتی، میز مخصوص سرو نوشیدنی، تلفن، تهویه مناسب، سیستم گرمایشی مناسب، اتو و میز اتو، میز کار، پاسیو، تلویزیون صفحه تخت، کف پارکت، اینترنت رایگان، تخت های تاشو، کمد و جالباسی، چای ساز، ملحفه و بالشت های تمیز، سرویس بیداری از خواب، قهوه ساز و یخچال میباشد.

اتاق های هتل دارای مناظری از بسفر، دریای مرمر و خلیج شاخ طلایی هستند.

ورود حیوانات خانگی بلامانع است، استعمال دخانیات در اتاق های معمولی غیر مجاز است.

ورود به اتاق ها در ساعت 14:00و تخلیه ان در ساعت 12:00 انجام می شود.
امکانات و خدمات هتل یورو پلازا استانبول ‌
رستوران ورود حیوانات تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای سرویس رایگان رفت و آمد خدمات 24 ساعته در اتاق سشوار پذیرش 24 ساعته یخچال سرویس فرنگی
استخر سرباز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده
سونا
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC