02145323 02191004043

هتل سان دنس ریزورت بدروم

هتل سان دنس ریزورت بدروم
sundance resort Hotel bodrum
درجه هتل:
بدروم

هتل ۵ ستاره سان دنس ریزورت در لبه دریا واقع شده و دارای ساحلی اختصاصی می باشد. این هتل در قلب منطقه تورتوگریس بدروم و در کنار ساحلش واقع شده که با ۲ ساختمان مجهز و کاملا مدرنش بستر تفریح و آسایش گردشگران را فراهم کرده است. منطقه تورتوگریس یکی از زیباترین جاهای شهر بدروم است، جایی که هم می‌توان تعطیلات رمانتیکی را گذراند و هم از سفر به همراه خانواده لذت برد. هتل سان دنس ریزورت تا مرکز شهر بدروم 20 کیلومتر و تا فرودگاه میلاس بدروم 56 کیلومتر فاصله دارد.‏

هتل سان دنس ریزورت در ۲ ساختمان بزرگ با استخر روباز و سرپوشیده، استخر کودکان همراه با سرسره آبی، زمین بازی کودکان و اتاق جلسه، رستوران و بار، مرکز تناسب اندام و امکانات اسپا ساخته شده است. اتاق های این هتل مجهز به تلویزیون ماهواره ای و مینی باری هستند که با نوشیدنی های غیرالکلی رایگان پر شده است و برخی از ‏اتاق ها دارای دید به باغ، استخر یا دریا می باشند. ضمنا صبحانه، ناهار و شام به شکل بوفه ی باز سرو می شوند و رستوران‌های هتل، پاسخگوی هر نوع ذائقه‌ای هستند و غذاهای محلی و بین‌المللی متنوعی را برای مهمانان سرو می‌کنند. با این امکانات به نظر می‌رسد نه در سفرهای کاری و نه تفریحی خود به بدروم چیزی کم نخواهید داشت. مهمانانی که مجبورند تعطیلات خود را با کارهای اداریشان همراه کنند در هتل سان دنس ریزورت از خدمات بی‌عیب و نقصی بهره‌مند خواهند شد و سالن کنفرانس پاسخگوی جلسه‌ها و برنامه‌های کاری آن‌ها خواهد بود.
بازی‌ها و سرگرمی‌های دیگری هم در این مجموعه وجود دارند که اوقات فراغتتان را با هیجان و لذت پر می‌کنند. محوطه تنیس، زمین بازی فوتبال و والیبال ساحلی، سالن بیلیارد و تجهیزات ورزش‌های آبی از جمله این امکانات هستند. اهالی موسیقی و هنر هم می‌توانند از برنامه‌های آمفی تئاتر و مینی سینمای هتل سان دنس بهره‌مند باشند.
امکانات و خدمات هتل سان دنس ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای آسانسور مینی بار رایگان پارکینگ خشکشویی صندوق امانات سشوار
استخر سرباز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC