02145323 02191004043

هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا

هتل پالمت بیچ ریزورت آنتالیا
palmet beach resort hotel Hotel antalya
درجه هتل:
آنتالیا
 

هتل پالمت بیچ ریزورت (Palmet Beach Resort Hotel Antalya) یکی از هتل‌های با امکانات کامل (All Inclusive) آنتالیا به شمار می‌رود که محوطه باغ و ساحل اختصاصی‌اش فضای دل‌انگیزی را برای اقامت فراهم کرده است. نزدیکی به ساحل کمر مارینا از مزیت‌های اصلی اقامت در این هتل به حساب می‌آید و می‌توانید با طی ۳ کیلومتر مسافت به این منطقه پرگردشگر برسید.


در این هتل امکاناتی مثل استخر روباز، سالن تناسب اندام، رستوران، خدمات اتاق و اینترنت رایگان در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. درباره اتاق‌های هتل باید بگوییم که چیدمان کاملا مدرنی ندارند ولی با برخورداری از تهویه مطبوع و حمام خصوصی و تلویزیون صفحه‌تخت جای دلنشینی را برای اقامت چند روزه شما ساخته‌اند. از طرفی تمامی اتاق‌ها بالکنی رو به محوطه و استخر هتل دارند تا اگر مایل باشید بعضی از ساعات را به نشستن در بالکن و تماشای اطراف بپردازید و یا صرفا از هوای خنک لذت ببرید.
۳ رستوران و ۲ بار مجزا، بهترین غذاها را برای سرو آماده می‌کند. در هتل پالمت بیچ ریزورت هر روز صبح صبحانه سلف سرویسی برای مهمانان آماده می‌شود که می‌توان طعم خوراکی‌های مقوی زیادی را در آن‌جا امتحان کرد. البته کسانی که مایل باشند می‌توانند صبحانه خود را در اتاق‌شان میل کنند. از جمله سرگرمی‌هایی که می‌تواند عصرها و شب‌های خاطره‌انگیزی برایتان بسازد، برنامه موسیقی زنده، تماشای فیلم، پارک آبی، کلوب شبانه، کارائوکه و تنیس است.

موقعیت مکانی هتل


شاید به غیر از سواحل کمر، جاذبه‌های دیگر شهر چندان در دسترس نباشد ولی همین سواحل دلیل محکمی برای انتخاب هتل پالمت بیچ ریزورت بوده است. این هتل با پارک و ساحل مون‌لایت ۲.۹ کیلومتر و با شهر باستانی فاسیلیس ۱۶ کیلوتر فاصله دارد. ضمنا فرودگاه شهر نیز ۵۷ کیلومتر از ساختمان هتل دورتر است.

فاصله هتل تا ساحل کوآلیستا: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک مونلایت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دولفیناریوم کمر: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل مونلایت: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک فولکلوریک یوروک: ۱.۴ کیلومتر

6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC