02145323 02191004043

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی
labranda ephesus princess Hotel kusadasi
درجه هتل:
کوش آداسی

هتل لابراندا افسوس پرینسس یکی از هتل‌های ۵ ستاره ترکیه است که در ساحل اختصاصی خود و در فضای سرسبزی واقع در منطقه سلجوک در کوش آداسی قرار دارد. این هتل با امکانات بی‌شماری نظیر استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپا و سلامت، پارکینگ رایگان، ساحل خصوصی، حمام بخار و حمام ترکی، خدمات ماساژ، زمین مینی‌گلف، کتابخانه، میز تنیس، کلوب کودکان، زمین‌بازی، زمین تنیس، پارک آبی، آسانسور، دارت، مرکز تناسب‌اندام، سونا، فروشگاه و رستوران می‌تواند اقامتی لذت‌بخش و فراموش‌نشدنی را برای گردشگران رقم بزند.
علاوه بر امکانات فوق، هر واحد اقامتی این هتل به مبلمانی شیک و مدرن مجهز و از امکاناتی چون بالکن اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای، مینی بار، تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب تشکیل شده است.
گفتنی است که میهمانان هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی در طول اقامت خود می‌توانند تنوعی از غذاهای محلی ترکی، بین المللی، دریایی، ایتالیایی برای ناهار یا شام را در یکی از ۵ رستوران هتل نوش جان کنند. همچنین ماشین‌های خوراکی برای دریافت نوشیدنی در هتل تدارک دیده شده. رستوران‌های پسکاتوره و آگورا با طیف گسترده غذاهای خوشمزه دریایی و موسیقی زنده خود می‌توانند میزبانانی درخور برای شما میهمانان گرامی هتل لابراندا افسوس باشند و فضایی آرامش‌بخش را برای شما عزیزان به وجود آورند.
در آخر باید گفت که هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی از جاذبه‌هایی نظیر پارک آدالند، پارک آبی آکوا فانتزی، خانه مریم مقدس، معبد هادریان و ویرانه‌های شهر افسوس فاصله کمی دارد و میهمانان هتل می‌توانند با طی مسافتی اندک از این مناطق دیدنی بازدید کنند.

امکانات و خدمات هتل لابراندا افسوس پرینسس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای خدمات 24 ساعته در اتاق آسانسور نگهداری بچه پارکینگ خشکشویی کافی شاپ فضای باز سشوار ماساژ
استخر سرباز ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد
اینترنت بیسیم رایگان در لابی اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها
6Ldba1kbAAAAAFW1hzLdX0ZfQIJlcvA7ZhgN2PFC